Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Haha. Ik zou dinsdag morgen ingeleid worden. Maar had er geeeen zin in. Dus ik had me een liter tonic en bitterlemon achterover geslagen de dag ervoor. En snachts kwamen de weeën  :biggrin2:

Hoeveel weken ben je nu urs? Ik zou best wel weer zwanger willen zijn ::)
Afschuwelijk dat zwanger zijn. Als ik een ei kon uitbroeden zou nummer 2 best welkom zijn, maar dat zwanger zijn, o als een berg zie ik daar weer tegen op. Nee is niet mijn ding! Dus voorlopig is alle aandacht voor Fedde  :P.

Succes Urs!
Hier hielp niks...
Bij Eneas zelfs nog 10km gaan wandelen met de honden :p
Bij Éydis was het fietstocht van de brandweer op men uitgerekende dag... Fietsen mocht ik niet meer (orders van de pompiers :p) maar ik reed dan wel mee met de volgwagen. Een hele weg met weeën gezeten, elk bultje in de weg was er te veel aan...
Maar nee hoor een week later pas kwam ons madam. Voordeel was wel. De 2 oudsten waren net naar de luchthaven vertrokken, ik had dus een week voor ons Éydis en mezelf ;)
Wat het nu word is een goeie vraag :p

Bij Éowynn had ik niks te zeggen trouwens was een geplande KS :p
Hoeraaa voor de buurman!! Nooit hebben wij last van elkaar qua geluid oid. Maar hij is boven aan het klussen en dat kan nu eenmaal niet zonder geluid. Ik hoorde ze al timmeren en doen. Belt hij me op. Vraagt hij of de kleine slaapt. Ik gaf aan dat hij inderdaad in bed ligt. En direct zonder dat ik ook maar iets kon inbrengen werden de rest van de klussers gezegd te stoppen. Ik gaf nog aan dat "wat moet dat moet" maar nee de kleine sliep dus gingen ze wat anders doen. Wat ontzettend attent! Uiteraard bel ik hem straks als Dwayne weer wakker is
Top buurman!
Nadia schreef: Haha. Ik zou dinsdag morgen ingeleid worden. Maar had er geeeen zin in. Dus ik had me een liter tonic en bitterlemon achterover geslagen de dag ervoor. En snachts kwamen de weeën  :biggrin2:

Hoeveel weken ben je nu urs? Ik zou best wel weer zwanger willen zijn ::)
herkenbaar  ::);)
Och manneke toch  :(
Lijkt me heel naar om te zien zo'n koortsstuip  :-\

Volgens mij zijn er ook kinderziektes die beginnen met alleen koorts. Ik zoek even.

Edit: Zesde ziekte bijvoorbeeld. Niet echt ernstig, 1 van de kinderziektes  ;)
Ik hoop dat de koorts geen voorbode is voor iets heftigs, en dat hij snel weer opknapt!
Laatst gewijzigd door Kim_S op do 06 nov 2014, 08:54, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door