Op 250 meter van ons huis zouden moestuintjes te huur zijn voor €60,- per jaar.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
K&D schreef: Vraagje: de aardbei die we dit jaar hadden (met de nadruk op hadden) heeft om precies te zijn 3 lange loten gegeven, en nul aardbeien. De plant kwam van het tuincentrum en gaf volgens het kaartje een rijke opbrengst.Ik heb wel een paar stekjes voor je van de Frau Mieze Schindler en misschien ook nog van de Ostaria, is dat wat ?? Ik ben zelf geen liefhebber van aardbeien, maar kenners zeggen dat dit lekkere zijn. Bij ons stonden ze niet op een goeie plek, dus weinig opbrengst
Voor komend jaar wil ik het dus anders, maar daarvoor heb ik aardbeiplantjes nodig. Ze komen in een hooiruif op een zonnige plek.
Is zelf op kweken een optie? Anders bestel ik ze bij een link hieruit: eentje zit niet zo ver weg.
http://www.tuinieren.nl/a/moestuin/aardbeien-kweken
Nadia schreef: Misschien delen met iemand?ik ben wezen kijken met een buuf, maar het wordt niks. Ten eerste staat het hele veld vol met zaadhoudend onkruid, ten tweede wordt datzelfde onkruid in januari-februari mee gefreest en ten derde stond er een konijnenflat waar ik doodongelukkig van wordt
K&D schreef: Vraagje: de aardbei die we dit jaar hadden (met de nadruk op hadden) heeft om precies te zijn 3 lange loten gegeven, en nul aardbeien. De plant kwam van het tuincentrum en gaf volgens het kaartje een rijke opbrengst.Ik begon dit jaar met 8 plantjes en heb er nu 50 of zo
Voor komend jaar wil ik het dus anders, maar daarvoor heb ik aardbeiplantjes nodig. Ze komen in een hooiruif op een zonnige plek.
Is zelf op kweken een optie? Anders bestel ik ze bij een link hieruit: eentje zit niet zo ver weg.
http://www.tuinieren.nl/a/moestuin/aardbeien-kweken
Kim_S schreef: Ik begon dit jaar met 8 plantjes en heb er nu 50 of zoHebben ze het bij jou beter gedaan.
Je zou er zo een aantal mogen hebben, maar volgens mij woon je niet heel erg dichtbij...
Kim_S schreef: Ik begon dit jaar met 8 plantjes en heb er nu 50 of zo*check*
Je zou er zo een aantal mogen hebben, maar volgens mij woon je niet heel erg dichtbij...
Kim_S schreef: Hier ook weinig aardbeien hoor. En de naaktslakken hebben alles opgegetenJaaaaa!
Misschien kunnen de plantjes met een lijntje mee?![]()
Kim_S schreef: Ik begon dit jaar met 8 plantjes en heb er nu 50 of zoK&D woont dichtbij mij! Kun je dat mooi combineren!
Angelique schreef: *check*![]()
Pauline schreef: K&D woont dichtbij mij! Kun je dat mooi combineren!Rustig maar dames, er is genoeg voor iedereen![]()
![]()
K&D schreef:Dat zou super zijn. Ruilen met een pot bramenjam bijna met zonder pitjes? We hebben genoeg tot 2025 ongeveer...
![]()
K&D schreef: Als je die voor 2025 kunt ritselen lukt het wel.![]()