Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Ohw, een week toch wel. Hmmm....die andere had een prima offerte voor een prima prijs en dat binnen een dag :P
Door EliScooby
eelke schreef: Ohw, een week toch wel. Hmmm....die andere had een prima offerte voor een prima prijs en dat binnen een dag :P
Als de prijs goed is, het bedrijf je wat lijkt en de mensen je aanstaan is het toch ook goed?
Door keetje
Een man was hier 's middags, ging om 16.00 uur weg en om 16.30 hadden we de offerte. De anderen hadden toch wel binnen 2 dagen hun offerte in onze mailbox zitten. Ze mogen er best wel snel mee zijn, ze willen toch verkopen?
Door eelke
Ja het is ook geen grote offerte ofzo. Maar ik twijfel dan aan mezelf of ik niet te veel eisend ben. En ik wil natuurlijk ook niet een uur nadat we voor de andere gekozen hebben toch ineens een offerte krijgen die 200,- goedkoper is :P

Morgen maar even bellen dan.
Door keetje
Tuurlijk,...
Je wacht gewoon rustig af tot je al je offertes binnen hebt. Die zijn een tijdje geldig . Dan leg je alles naast elkaar. Dan beslis je pas.
Door eelke
Jaaaaaa maar hoe later beslissen hoe later de kachel komt ;) dus ik ga er morgen achteraan!
Door eelke
Nou gebeld, moeilijk moeilijk, volgens mij vonden ze me ongeduldig want de reactie was 'maar donderdag is toch nog helemaal niet lang geleden?'. Half uur later de offerte op de mail  ::)

30% duurder dan de andere, nogal een verschil, dus dat is makkelijk kiezen. Morgen maar bellen om af te spreken  :D
Door keetje
Gefeliciteerd,...nu maar hopen dat ze hem op kort termijn kunnen plaatsen, bij ons ging er nog 6 weken overheen.  :)
Door Kim_S
Leuk Eelke!!!  :D

Onze kachel duurt wat langer  :(
Vanmorgen viel de uitlaat onder de auto uit  :-X
Door Kim_S
eelke schreef: Ooohww balen!

Maar jullie hebben toch een auto van de baas?
Uuuh nee  :-X

Die had ik. Tot ik geen baas meer had  ::)
Door eelke
Kim_S schreef: Uuuh nee  :-X

Die had ik. Tot ik geen baas meer had  ::)
Ohw ik dacht de auto van Meneer_S...

Ducttape wordt m niet he?
Door EliScooby
eelke schreef: Ohw ik dacht de auto van Meneer_S...

Kim: Alutape en Gun-gum kan je een paar maanden respijt geven. Kweetnie of meneer_S kan lassen, maar dan kan je helemaal goedkoop rijden. Belangrijkste is dat ie er niet afvalt en gasdicht is.
Door Kim_S
eelke schreef: Ohw ik dacht de auto van Meneer_S...

Meneer rijdt in onze auto naar zijn werk, en daar stapt hij in de auto van de zaak. Die hij dus niet mee naar huis mag nemen  :(
Maar de nieuwe uitlaat is al besteld, hij moet hem er dan nog onder leggen zo gauw hij geleverd wordt.

Ik wil ook over 3 weken een kachel... boehoe...  :'(
Mini's 3-tal schreef: Kim: Alutape en Gun-gum kan je een paar maanden respijt geven. Kweetnie of meneer_S kan lassen, maar dan kan je helemaal goedkoop rijden. Belangrijkste is dat ie er niet afvalt en gasdicht is.
Meneer kan alles  ;)
Maar als hij (met opleiding als automonteur) zegt dat er een nieuwe moet komen dan ga ik daar voor het gemak van uit. Nieuwe was niet mega duur ook, maar ja, toch weer een maandje langer op de kachel wachten...
Ik hoor straks als hij thuis is het exacte verhaal wel. Moest het doen met een paar appjes, druk druk...  ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door