Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Leuk!
Om hier maar even verder te gaan op de snack komkommer. Zo doet Dwayne dat ook ongeveer. Hij slikt wel wat af. Maar das niet veel. De pitjes van de komkommer vind hij het lekkerste ;D
Banaan begint hij wel echt goed te eten. Alleen dat is zo super slippery. ;D
In tomaat daar eet hij ook echt goed van. Als hij prakje krijgt dan eet hij daar ook goed van. Ongeveer 3/4de eetlepel van onszelf.
Dit merk ik ook in de luier. Het word steeds vaster. Beetje klei achtig.
Sonja schreef: Ik heb hier een nogal spraakzame blauwe beer die net David voorstelde om met Nena buiten een sneeuwpop te gaan maken. Hoe leg ik een blauwe beer uit dat het 20 graden is vandaag?
Gewoon zeggen: "Dat doen we dinsdag, oké?" Ik ken maar weinig blauwe beren die besef van tijd hebben. ;D
Anne in Duitsland schreef: Gewoon zeggen: "Dat doen we dinsdag, oké?" Ik ken maar weinig blauwe beren die besef van tijd hebben. ;D
Nou, deze blauwe beer houd je wat dat betreft niet voor de gek. Gisteren riep hij: 'David, vandaag is het Halloween, hoera!!!!' En afgelopen week begon hij te vertellen dat we binnen 2 maanden kerst gaan vieren, gevolgd door Jingle Bells. Na dierendag is hij ook al begonnen af te tellen naar Sinterklaas.
Hier geen seconde rust meer.
Kruipen kruipen kruipen. En overal optrekken, denken dat het lukt zonder handjes en tig pogingen om op de bank te geraken. Het tv bakje moet worden verstopt en we moeten deuren dicht doen. Gisteren was ik haar kwijt ;D zat onder de keukentafel. Daarnet is ze naar buiten gekropen,om naast Fred op haar poep te gaan zitten ::)
Bijten op de tafel, op de bank,... Ze heeft op een week tijd 2 tanden doorgekregen uit het niets.
Favoriete oefening van de dag is aan de tv kast optrekken, gaan zitten, optrekken, gaan zitten...
Ow en in de kast kruipen 8)
Haha sieglinde, echt super herkenbaar!!
Suze trekt ook een megafanatiek hoofd bij al haar acties, soms zelfs met een tongetje uit haar mond ;D
Alle tafels zijn leeg hier ondertussen, kasten moet ik steeds weer inpakken omdat ze alles eruit trekt. Gisteren ging ze de hele trap op tot de eerste verdieping.
Ze is nu ook weer meer haar taal aan het oefenen, kan bijv goed het verschil tussen mama en papa zeggen. En eten!!! Echt niet normaal...... 2 boterhammen tussen de middag zijn echt geen probleem.

Lezen jullie dingen over opvoeden?
Of doe je gewoon zoals je denkt dat je het beste kunt doen?
Iemand die bijv voornemend is om die UP methode te 'gebruiken' of dat al doet?
Else! schreef: Haha sieglinde, echt super herkenbaar!!
Suze trekt ook een megafanatiek hoofd bij al haar acties, soms zelfs met een tongetje uit haar mond ;D
Alle tafels zijn leeg hier ondertussen, kasten moet ik steeds weer inpakken omdat ze alles eruit trekt. Gisteren ging ze de hele trap op tot de eerste verdieping.
Ze is nu ook weer meer haar taal aan het oefenen, kan bijv goed het verschil tussen mama en papa zeggen. En eten!!! Echt niet normaal...... 2 boterhammen tussen de middag zijn echt geen probleem.

Lezen jullie dingen over opvoeden?
Of doe je gewoon zoals je denkt dat je het beste kunt doen?
Iemand die bijv voornemend is om die UP methode te 'gebruiken' of dat al doet?
Praten doet ze nog niet hier. Mamamamama en dadadada. En nog meer onverstaanbare dingen.
Eten idd. Gisteren een heel bord spaghetti, fruithap ( van appel, banaan en kiwi) en een halve avocado. En een boterham!

Wij willen via UP/AP opvoeden. Helemaal strikt up lijkt me moeilijk
Ja ik lees wel om ideeën op te doen. Om erachter te kunnen komen welke mogelijkheden er nog meer zijn. Waar ik zelf niet op zou zijn gekomen.
Maar daarin volg ik mijn eigen gevoel want bij elke stroming zitten ook weer dingen/aspecten die mij niet aan staan.
Hier ook AP. UP ben ik me nog over aan het inlezen, maar dat is meer voor na de babytijd heb ik het idee. Gaan we wel doen. En in diezelfde lijn zal Vera hoogstwaarschijnlijk naar de Montessori gaan, dat is vooral meneer zn inbreng. Naarmate ik daar meer over aan het lezen ben, ik merk dat het beter bij ons past.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door