Lizzy schreef: Dit zijn lastige dingen, om te achterhalen waar zoiets vandaan komt. Wat je misschien kunt proberen is een enkelvoudige KVV zoals All Animal: http://www.all-animal.com/. En dan ook een KVV zoeken waar alleen rund in zit. En eentje waar alleen lam in zit. Haaksbarf is er zo een, volgens mij.Die zintac hoef ik haar alleen te geven in combi met de hypoallergeenbrokken heb ik van Gerritsen begrepen.
Wat je ook kunt doen is wat Angelique zegt. Want dit kan dan wel voedsel gerelateerd zijn maar dat wil helemaal niet zeggen dat ze allergisch is! Het kan gewoon dat iets haar niet goed bekomt. Ik heb een hond gehad (Pinkel), als ik haar kippenlever gaf, was ze echt de hele dag stront beroerd. Begin je dus eerst met een klein hapje KVV, desnoods 2 tellen gekookt en de dag erop diezelfde hoeveelheid rauw. En dan vermeerder je het een en verminder je het ander.
Zintac en rauwe voeding vind ik overigens geen fijne combi.
Het kan inderdaad ook nog met het vet gehalte te maken hebben. Als je het mij vraagt is KVV echt 100 tandjes vetter dan BARF. Ik heb proefmonsters spiervlees gekregen die normaal gesproken naar de KVV fabrikanten gaan en dat was zulke gore vette kwalitatief slechte bagger dat ik heb het zo weggeknikkerd.
Maar ik ga hem maandag bellen over de resultaten, ze kucht/kokhalst nl nu helemaal niet meer.