Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door spreeuwtje
Ik kom spiervlees te kort. Lupa rijdt niet meer mijn kant op (vlakbij schagen) heel af en toe nog. Ws pas over drie weken weer. Dus om die tijd te overbruggen heb ik ong 10 kg zou fijn zijn. Het liefst twee verschillende diersoorten.
Wie heeft/weet wat?
Door Roosj
spreeuwtje schreef: Ik kom spiervlees te kort. Lupa rijdt niet meer mijn kant op (vlakbij schagen) heel af en toe nog. Ws pas over drie weken weer. Dus om die tijd te overbruggen heb ik ong 10 kg zou fijn zijn. Het liefst twee verschillende diersoorten.
Wie heeft/weet wat?
Caroba.nl en wellicht ophalen bij Floris van dit forum. Hij heeft in ieder geval hert, lama en konijn.

Bordie kan ook vaak aan goed spul komen.
Door brenda532
Hallo allemaal,

Ik wil mij even voorstellen....
Brenda en in het bezit van een Amerikaanse bulldog van 3 jaar.
Ik voer al 1,5 jaar kvv met als tussendoortjes schapenkoppen,kalkoennekken,zalmkoppen en nog meer lekkere dingen.

Na het lezen van dit topic dacht ik laat ik me nu maar is aanmelden en kijken of ik in de toekomst mee kan bestellen of andersom.

Ik kom uit Medemblik vandaan!

Fijne dag allemaal
Hoi allemaal,

Ik wil mijzelf even voorstellen. Wendy uit Amstelveen en in het trotse bezit van twee zwarte Shar pei.
Ik heb mij (eindelijk) maar eens aangemeld. Ik kan sinds kort een vrieskist kwijt in mijn (nieuwe) huis en die moet gevuld worden natuurlijk.
Via barfplaats hoop ik af en toe mee te kunnen bestellen via een lijntje.

Alvast 'n fijne avond allemaal :)
Door sella
Oeh zwarte sharpeis! Die zie je niet veel.
Welkom en dat je schatten maar mogen genieten van het rauwvoeren.
Enne foto's in de bar van je schatten worden meer dan ernstig gewaardeerd hier!
sella schreef: Oeh zwarte sharpeis! Die zie je niet veel.
Welkom en dat je schatten maar mogen genieten van het rauwvoeren.
Enne foto's in de bar van je schatten worden meer dan ernstig gewaardeerd hier!
Dankjewel Sella :) Ik voer mijn oudste (Mister) al bijna 3 jaar rauw en de jongste (Matai) is nu 5 maanden, dus die krijgt ook al 5 mnd rauw.
Je ziet ze indd niet zo veel, maar Mister komt uit een nest van vijf zwarte sharpei en Matai komt uit een nest van drie waarvan 2 zwart. I'm a lucky girl ;)
Hier een duidelijke foto van mijn twee zwarte monstertjes ::)

Afbeelding
Door sella
Lekkere pretletters hoor!
Ik heb een zwarte duitse herder van vier en een black and tan duitse herder springveer van ruim 20 maanden.
Door Ramses1
Hoi Wendy,

Welkom op ons gezellige forum. :)
Waar woon je in Noord Holland? Ik regel met enige regelmaat wel een vleeslijntje.

O ja, zelf heb ik twee Duitse Herders (8 en 4 jaar) en een Border Collie van 19 maanden.

Groetjes Ramses1/Jess
Ramses1 schreef: Hoi Wendy,

Welkom op ons gezellige forum. :)
Waar woon je in Noord Holland? Ik regel met enige regelmaat wel een vleeslijntje.

O ja, zelf heb ik twee Duitse Herders (8 en 4 jaar) en een Border Collie van 19 maanden.

Groetjes Ramses1/Jess
Hoi Ramses,

Dankjewel :) Ik woon in Amstelveen, dat ligt naast Amsterdam.
Benieuwd naar je vleeslijntje, ik zal mijn ogen open houden :)

Groetjes Wendy
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door