Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Hope schreef: De afspraak staat voor donderdag, maar ik bel maandag inderdaad wel even wat het beste is.
Oh ja, dat is ook zo... Ja, ik zou Vroom toch even bellen met de vraag wat je in hemelsnaam moet. He gatsie, ik vind het zo rot voor jullie :-\
Lizzy schreef: Oh ja, dat is ook zo... Ja, ik zou Vroom toch even bellen met de vraag wat je in hemelsnaam moet. He gatsie, ik vind het zo rot voor jullie :-\
:-*
Komt vast goed!
Het lijkt geen voedselallergie, of hij moet reageren op de eerste diersoort. We hebben dus al best wat informatie als we donderdag gaan.
Op e jeuk na is het nog altijd gewoon een blij puppenkind, dus hij voelt zich niet heel rot gelukkig.
Gos, wat sneu dat het maar niet beter wil worden met die jeuk. Arme jullie! Ik blijf het frappant vinden dat na Hope ook Nelson zulke gruwelijke klachten heeft, maar ja, waar moet je het zoeken? Als iemand alles al op zijn kop heeft gezet om de oorzaak te vinden, ben jij het wel!

Sterkte met de hele toestand, ik hoop dat er donderdag iets meer duidelijkheid kan komen over hoe of wat!
tt-tjes schreef: Had je nog contact gehad met Oisterwijk?
Ja, als het lukt dan even niet wassen. Als het lukt wil zeggen dat zijn huid niet roder mag worden en kapot mag gaan.
Anne in Duitsland schreef: Gos, wat sneu dat het maar niet beter wil worden met die jeuk. Arme jullie! Ik blijf het frappant vinden dat na Hope ook Nelson zulke gruwelijke klachten heeft, maar ja, waar moet je het zoeken? Als iemand alles al op zijn kop heeft gezet om de oorzaak te vinden, ben jij het wel!

Sterkte met de hele toestand, ik hoop dat er donderdag iets meer duidelijkheid kan komen over hoe of wat!
Ik ga het ook zeker benoemen, ook van de shetlander (al is die nu hij eerder naar binnen gaat vrijwel jeukvrij)
Hope schreef: Ja, als het lukt dan even niet wassen. Als het lukt wil zeggen dat zijn huid niet roder mag worden en kapot mag gaan.

Ik ga het ook zeker benoemen, ook van de shetlander (al is die nu hij eerder naar binnen gaat vrijwel jeukvrij)
Dat is dan ook typisch. Zou het dat iets van stekende krengen zijn? Ik weet wel dat Balou hier binnen altijd degene is diecdoor muggen gestoken wordt en daar dan flink jeuk van heeft.
tt-tjes schreef: Dat is dan ook typisch. Zou het dat iets van stekende krengen zijn? Ik weet wel dat Balou hier binnen altijd degene is diecdoor muggen gestoken wordt en daar dan flink jeuk van heeft.
Ja, dat denk ik. Eerder stond ze altijd in een schuilstal waarvan ik dan wel de onderdeur dicht deed maar ja, het bleef buiten natuurlijk, en ik moest er een emmer water inzetten omdat ze anders geen drinken had. Nu is de stal klaar en gaat ze pas naar buiten als het echt licht is en weer naar binnen ruim voor het gaat schemeren. De bovemdeur gaat dicht en we hebben een auto automatische drinkbak.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door