Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Hier hou ik Suze en duko de hele tijd in de gaten als Suze rondkruipt. Duko leer ik dat als hij ergens ligt en hij voelt zich door Suze in een hoekje gedreven dat hij dan opstaat, Suze probeer ik te leren dat ze niet bij duko zijn mand mag komen of speeltjes van duko uit z'n bek mag trekken. Ik zeg dan nee en pak haar op en zet haar ergens anders neer. Echt begrijpen doet ze het nog niet denk ik maar je moet ergens beginnen. Gaat tot nu toe iig goed met deze tactiek.
En als ik haar even niet in de gaten kan houden dan zet ik Suze in de box.
Ik zag bij jou die super mooie puppy panelen, handig hoor!!!

Wij gaan hier een hekje fabriceren die we voor de kachel neer kunnen gaan zetten. Hoe hebben jullie dat gedaan??
Dwayne kan nog niet aan de kachel en op het moment dat hij dat wel kan zal hij zich niet willen laten beperken door de puppy panelen. Dus dan gaan de panelen voor de haard.
Dwayne is gisteren iets later als normaal naar bed gegaan. En werd pas om 7 uur wintertijd wakker. Dus ook hij heeft het uur langer geslapen
Robyn slaapt nog steeds ;D. Ze zat gisteren nochtans vrij vroeg in bed.

Geen kachel hier maar de radiatoren zijn echt al favoriet( net als stopcontacten ::)).
De salontafel staat er voor ( waar ze alle moeite voor doet op er onder te geraken) en als ze rondloopt/kruipt zet ik de box voor de andere.
Op het online introductieschema van Kleintjes staan zuurkool en spruiten bij 6 maanden. Als er vervelende reactie mbt het verteren komen, merk je dan vanzelf en kan je het voor de volgende keer altijd nog uitstellen.

Vera heeft vandaag een stukje brood 'gegeten'. Ze vond het erg lekker.
Echt eten is er nog niet bij, maar het demonteren en erop sabbelen vind ze ook leuk.
Wat Sonja en koekje zeggen.
Inderdaad als hij er last van krijgt stellen we het gewoon nog uit. Hij vond het trouwens heerlijk! Hij hapte zo gretig dat de lepel zowat achter in zijn keel belandde. ;D

En 'ach' overal word iets anders beweert qua  voedsel introduceren. Het is altijd beetje aanvoelen wat je zelf prettig vind.
Wij bouwen heeeel langzaam op.
Op andere halve maand valt het reuze mee met verschillende soorten groente en fruit.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door