Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizetta
Voor het eerst sinds het hele warme weer, geeft de thermometer 19,5 aan. Nog steeds acceptabel, dus nog niet aan geweest...
Door Mowgli
Vandaag is de eerste dag dat ik het echt koud had. Het is maar 10 graden, er is veel (koude) wind, dus het trekt enom in onze woning, wat ik goed aan mijn benen voel. Desondanks is het nog steeds 24 graden in onze woning (dankzij de beneden buurman en onze computers die de hele dag lopen). De balkondeur is nu wel zoveel mogelijk dicht (dus moeten we weer continu op-en-neer lopen voor Mowgli), maar het bovenlichtje is nog open, omdat de lucht hier heel snel slecht wordt.
Door dinky89
Lizetta schreef: Voor het eerst sinds het hele warme weer, geeft de thermometer 19,5 aan. Nog steeds acceptabel, dus nog niet aan geweest...
Hier vanmorgen ook sinds tijden dat hij 19,5 aangeeft. Maar kachel pas aan wanneer het echt koud aan gaat voelen in huis ;-)
Door Monique77
Hier is de vloerverwarming nog niet aan geweest dit jaar, en zal voorlopig nog wel zo blijven ...
Het is goed te doen met kaarsjes aan en een dekentje, en eigenlijk vindt ik dat nog gezelliger ook  :biggrin2:

Boven staat bij ons de verwarming nooit aan
Door **Jolanda**
Hier is de verwarming ook nog niet aan geweest.
Op dit moment is het 20,5 graden in huis. Een paar dagen geleden was dat nog 22,5 graden, dus ik merk zeker dat het langzaam kouder begint te worden. Pas als het 18 graden of kouder is gaat de verwarming aan (als ik het nodig vind). Ik vind het heerlijk om op de bank onder een dekentje te liggen, of het nu 18-20 graden is door de verwarming of niet.

Vorig jaar heb ik de verwarming pas half november voor de eerste keer aan gezet en hoop dat ik dat dit jaar weer red. (tussenwoning en als de zon schijnt, dan kan ik daar tot +/- 13.00u van profiteren)
Door -Saskia-
Ik heb heerlijk alles tegenover elkaar open staan op dit moment. Gisteravond de verwarming wel even aangehad (en vergeten uit te zetten, bedacht ik me toen ik al weer in m'n mandje lag), maar nu geen sprake van. Ik vind het heerlijk vandaag.  :D
Door Martine-Tom
-Saskia- schreef: Ik heb heerlijk alles tegenover elkaar open staan op dit moment. Gisteravond de verwarming wel even aangehad (en vergeten uit te zetten, bedacht ik me toen ik al weer in m'n mandje lag), maar nu geen sprake van. Ik vind het heerlijk vandaag.  :D
:o
Het is hier niet koud te noemen maar deuren tegenelkaar open moet ik ook even niet aan denken  :P
Het is hier een beetje regenachtig en donker buiten, qua temp niet verkeerd maar de kachel staat wel aan want zonder zonnetje op de ramen is het best frisjes.
Door -Saskia-
Martine-Tom schreef: :o
Het is hier niet koud te noemen maar deuren tegenelkaar open moet ik ook even niet aan denken  :P
Het is hier een beetje regenachtig en donker buiten, qua temp niet verkeerd maar de kachel staat wel aan want zonder zonnetje op de ramen is het best frisjes.
Oh. Misschien heb ik wel koorts?  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door