Maxi's 3-tal schreef: mooncups en wasbare inlegkruisjes.Ohja, die ook nog!![]()

En ik moet nu ook weer aan het besnijdenis topic denken

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Maxi's 3-tal schreef: mooncups en wasbare inlegkruisjes.Ohja, die ook nog!![]()
Martine-Tom schreef: Ohja, die ook nog!Hadden we dat?
En ik moet nu ook weer aan het besnijdenis topic denken![]()
Anne in Duitsland schreef: Hadden we dat?Ja die, met zeer beeldend uitgelegd hoe je ze eerst moet besnijdenOf bedoel je die piemeldroogdemonstratie?
Kaio schreef:ik moest even bijlezen hoe het in 4 pagina's van tv-meubel naar besnijdenis kan gaan
![]()
Martine-Tom schreef:Of met de waterblazer?
Barfplaats staat voor niks he
Zou je dat meubel met een stoomreiniger schoon kunnen maken en zo ja welke zou het beste zijn? 8)
Martine-Tom schreef:Oh ja, ik heb nog geen stoomreiniger.
Barfplaats staat voor niks he
Zou je dat meubel met een stoomreiniger schoon kunnen maken en zo ja welke zou het beste zijn? 8)
-Annemarie- schreef:Annie sloan![]()
![]()
Oh ja, ik heb nog geen stoomreiniger.Als het meubel hier staat zal ik even een topic openen. 8)
Ik kan 'em natuurlijk ook overschilderen met krijtverf.Welke is dan het beste om te gebruiken?
![]()
Angelique schreef: Annie sloanIedere keer als ik die naam zie denk ik: arme Annie.![]()
Anne in Duitsland schreef: Iedere keer als ik die naam zie denk ik: arme Annie.Das ook Nimweegs(Misschien alleen grappig voor Grunnegers
)
eelke schreef: Ja ik was druk met modden op mijn eigen forum. Dan krijg je dat he. 8)ik heb toch niet weer een ban gekregen hoop ik
Anne in Duitsland schreef: Iedere keer als ik die naam zie denk ik: arme Annie.(Misschien alleen grappig voor Grunnegers
)
Anne in Duitsland schreef: Iedere keer als ik die naam zie denk ik: arme Annie.Ik denk dat ook steeds en ik ben nog wel een Leidenaar.(Misschien alleen grappig voor Grunnegers
)