-Annemarie- schreef: Super! Wat wil je er voor hebben?Topictitel
Morgen gaat niet lukken, dit weekeind wel.![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-Annemarie- schreef: Super! Wat wil je er voor hebben?Topictitel
-Annemarie- schreef: Super! Wat wil je er voor hebben?Ik wil er graag heel erg veel niks voor hebben
Hylos schreef: Ik wil er graag heel erg veel niks voor hebbenDat is wel erg veel zeg... ik dacht dat het gratis was ???![]()
Borke schreef: Dat is wel erg veel zeg... ik dacht dat het gratis was ???Niet, die hebben een spijbeldag vandaag.
Eens kijken hoe ik dit bericht kan melden bij de moderator...![]()
Maxi's 3-tal schreef: Niet, die hebben een spijbeldag vandaag.Tssss. En dat terwijl ze heus wel back-up modjes hadden kunnen regelen![]()
Kim_S schreef: Tssss. En dat terwijl ze heus wel back-up modjes hadden kunnen regelen![]()
Kim_S schreef: Tssss. En dat terwijl ze heus wel back-up modjes hadden kunnen regelen![]()
Maxi's 3-tal schreef:Ik vertrouw op Sinterklaas![]()
Wij vertrouwen op het goede fatsoen en gedrag van de bp leden.![]()
![]()
Kim_S schreef: Tssss. En dat terwijl ze heus wel back-up modjes hadden kunnen regelenPrecies! 8)![]()
eelke schreef: Precies! 8)Beetje late reactie hoor Eelke, een wannabee mod moet toch overal als eerste bij zijn eigenlijk.![]()
![]()
Maxi's 3-tal schreef: Beetje late reactie hoor Eelke, een wannabee mod moet toch overal als eerste bij zijn eigenlijk.8)![]()
![]()
eelke schreef: Precies! 8)![]()
![]()