Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Dan moet je, prijs technisch, even in die link kijken van Kim heul wat pagina's terug. Duitse site's. En dan bij de ovens :smitten:
Door eelke
koekje schreef: Ik vind het ook mooi.
Op het lijstje voor je nieuwe huis! Zit daar een rookkanaal in?
Door koekje
Nee, geen rookkanaal. En geen geld meer over.
Ik vrees zelfs dat ik mn gaspitten niet eens krijg ( er zit nu iets elektrisch in)  :'(
Door eelke
:'( verdorie zeg. Moet ik bijna echt zo'n vuur fornuis nemen zodat jij m'n gasfornuis kan.... (Gijs zou me vermoorden denk ik, een vuurtje in zijn keuken)
Door koekje
Ow, ik heb mn A'damse fornuis nog, dus donaties zijn niet nodig. Dat gaan we sowieso eerst gebruiken voor de oven, net als nu. Maar ik zou graag wel op gas koken, ipv met stekker.
Ik moet wel erg kwijlen van jullie fornuis. lekker veel pitten en grote oven.
Door eelke
Ja het is een lekker fornuis, de honden hebben er zelfs hun tanden in gezet.  ::)
Door koekje
eelke schreef: Ja het is een lekker fornuis, de honden hebben er zelfs hun tanden in gezet.  ::)
:o
Stond tie toen nog aan?
Door eelke
koekje schreef: :o
Stond tie toen nog aan?
Nee. Al zet Gijs m zelf wel eens aan. Gelukkig moet je 3 knoppen draaien voor de oven echt wat gaat doen (tijd of onbeperkt instellen, temperatuur, en de stand van de oven) en zit er een beveiliging op voor het gas. Misschien zijn ze het toch niet eens met rauw voeren?

Ach, Gijs heeft echt álles gemold in de keuken hier. Tot aan het tosti ijzer wat op de koelkast stond aan toe  ::)
Door koekje
Arme Gijs, hij mag ook nix!
(hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen?  ;D )
Je weet dat ze hier 2 televisies hebben gesloopt hè, waaronder de dikke grote dure plasma-tv.
Door eelke
Nee hij mag nou nooit eens wat  :'(

Ik denk dat de stekker een beetje over het randje hing en Gijs als pup op zijn achterpoten kwam al een heul eind  ;)

De tv staat hier nog steeds! Naast de kachel straks, om maar on topic te blijven  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door