Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
BusKay schreef: Zal zeker schelen maar ze kunnen je huur dan ook verhogen.. het is immers woningverbetering..
Klopt, maar doordat ik huurtoeslag krijg voel ik daar verder niks van  ;)
Door BusKay
Martine-Tom schreef: Klopt, maar doordat ik huurtoeslag krijg voel ik daar verder niks van  ;)
Geen last van met een koophuis.. en kunnen hier dus ook niets verhogen..
Door keetje
Wij zijn inmiddels 10 x instoken verder en zijn klaar voor het grote werk. Wel een bijkomend probleem, niet wat betreft het stoken maar wel wat betreft de kachel. hij "lekt" op 1 van de speksteennaden wordt het zwart, aan de buitenkant dus. Vanmorgen naar de zaak geweest en heel hoogstwaarschijnlijk krijgen we 'gewoon' een nieuwe kachel. 8) Prima, maar die stoken ze dan maar op de fabriek in, ik doe het niet meer, hij moet nu volop gaan loeien, daar heb ik hem voor. We gaan het zien.
Door -Saskia-
Ik heb de convectorput in een handomdraai klaargestoomd (euh, -gezogen, maar dat klinkt behoorlijk euh... gek) voor het aanzwaaien van mijn cv. Vorig jaar kennelijk zó grondig gedaan dat er geen spin of ander onverlaat in durfde te kruipen.  :biggrin2:

De cv is nog niet aan, maar gezien de voorspellingen voor de komende dagen, ben ik er klaar voor.  8)
Door Mowgli
Hier ook nog steeds geen verwarming aan. De balkondeur staat nog steeds open, de benedenbuuman stookt dat het een lieve lust is  :crazy2:
Door Martine-Tom
Vorige week was ie even 2 dagen aan omdat het maar 16 of 17 graden was, maar sinds afgelopen weekend is het ineens weer 22 graden in huis :o
Door Lil
ik heb de verwarming nu 2x 1 uurtje aan gehad. Verder prima in de woning. Wel 2 keer een trui aan gedaan.
Door Nadia
Kain probeert mij te hypnotiseren. Of hij aub op de hocker voor de haard mag liggen.
Door smulpaap
Kachel brand hier ook zachtjes , hondenzooi moet even droog . Maar ik zit wel in mijn t-shirt .
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door