Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Super Fedde!!!!
Éydis zet in er park wel af en toe losse stapjes maar dat is dan meestal: ik gooi me voorover ik zet 2 passen en ik hoop dat ik dan de overkant bereikt heb of ik lig op men gezicht ;)
Dus echt stappen noem ik het niet. Al denk ik dat ze er binnenkort effectief wel mee weg zal zijn.
Jantina schreef: Mijn kleine kanjer heeft zijn eerste losse stapjes gezet! Zoooo trots om hem! Hij is denk ik precies 14 maanden als hij echt goed loopt.
Met welke leeftijd liepen jullie kindjes?
2 dagen voor ze 14 maanden was :D

Tess begint flink te kletsen. Alles wat ies of bah is gaat in de koekak (prullenbak) ;)
Ooh leuk he mama's! Ik geniet hier zo veel meer van dan van dat kleine baby gedoe.  :D
Dat vond ik vooral best onzeker en intensief (ook wel bijzonder hoor) maar ik kan het veel meer waarderen nu het een eigenwijs klein en zelfstandiger kereltje wordt! Het is zo'n boef!
Zijn leven draait nog steeds om eten  ::)
David loopt nu vlotjes langs de meubels, maar af en toe steekt hij over van bank naar tafel en zet dan een paar pasjes los. Het lukt niet altijd, maar hij blijft het wel lekker proberen en het gaat steeds beter. Dus ik verwacht dat het niet al te lang meer zal duren voor hij los weg stapt Hij is vandaag precies 13 maanden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door