Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Irta
Ik wil 26 oktober weer een bestelling doen bij degomeat. Iemand interesse om mee te bestellen?
Laatst gewijzigd door Irta op di 07 okt 2014, 21:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Flamingo
Yora85 schreef: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... =124749.15

Hebben meer hier interesse in? Dan ga ik kijken of ik dit ritje kan plannen naar Friesland,kan stoppen Joure, Sneek
Ik heb zeker interesse en helemaal als het naar Sneek of joure komt! Het hangt er alleen nog even van af per hoe groot het verpakt is. Als het per kilo is dan ga ik zeker wat bestellen, maar per 5 kilo gaat moet moeilijk worden met een kleine vriezer.
Door Yora85
zhiva schreef: Wordt hem nu echt niet. Ik krijg de vriezer amper nog dicht.... :-X Maar als dit eens in de 6 weken gaat komen is het zeker zeer interessant. :)
Over 3 weken kan er wel weer wat bij toch gaat per kilo
Door sjuutje1969
Op zich kan ik ook wel weer iets gebruiken.  dus misschien komen we er zo wel.
Komende woensdag kan ik nog iemand vragen op training die haar hond op een eliminatiedieet van geit heeft staan of ze nog iets wil hebben.
Het ophalen uit Joure of Sneek wordt voor onmogelijk omdat ik vrijdags moet werken tot 17.00 uur. Dat zou de enige kink in de kabel voor mij kunnen zijn....
Door Yora85
sjuutje1969 schreef: Op zich kan ik ook wel weer iets gebruiken. dus misschien komen we er zo wel.
Komende woensdag kan ik nog iemand vragen op training die haar hond op een eliminatiedieet van geit heeft staan of ze nog iets wil hebben.
Het ophalen uit Joure of Sneek wordt voor onmogelijk omdat ik vrijdags moet werken tot 17.00 uur. Dat zou de enige kink in de kabel voor mij kunnen zijn....
Ik weet nog niet hoe laat ik zelf terug zou zijn, maar je mag het s'avonds bij mij thuis op halen Easterein
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door