Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door marina
Ik spuit 1 keer per maand, vind het geen prettige injecties overigens. swinters spuit ik regelmatiger, zomer sla ik weleens een maand over.
Daarnaast een aantal keer per week een smelttabletje van vitakruid http://www.vitakruid.nl/webshop/b12-forte-plus. Was toen ik op zoek ging een van de betere die ik kon vinden.
Deze combi doet het voor mij heel fijn, ik voel me stukken beter!
Door boskat
Was iets verkeerd gegaan :-[ staat nu bij mijn eerste bericht,maar krijg deze niet verwijderd
Laatst gewijzigd door boskat op do 16 okt 2014, 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Sarah5
MargaS schreef: Ik heb deze binnen gekregen vandaag:
http://www.heilkraft-der-natur.de/produ ... cts_id=609
Heb jij ook dat je eerst mega duizelig wordt van deze druppels? Ik heb zojuist de eerste 2 genomen, aangezien ik in 1 week weer 4 kilo ben afgevallen leek het me wel zinnig om meteen flink te druppelen, maar ik zit nu een soort van te stuiteren / duizelen.
Door MargaS
Sarah5 schreef: Heb jij ook dat je eerst mega duizelig wordt van deze druppels? Ik heb zojuist de eerste 2 genomen, aangezien ik in 1 week weer 4 kilo ben afgevallen leek het me wel zinnig om meteen flink te druppelen, maar ik zit nu een soort van te stuiteren / duizelen.
Nee absoluut niet. Het lijkt of ik me al veel fitter voel. Neem 5 druppels per dag. Eén nadeel, heb ook meer trek in eten en dat is niet echt nodig ;D
Door Sarah5
MargaS schreef: Nee absoluut niet. Het lijkt of ik me al veel fitter voel. Neem 5 druppels per dag. Eén nadeel, heb ook meer trek in eten en dat is niet echt nodig ;D
Oké ik zet wel even door hopelijk helpt het snel, ik kan wel wat extra trek en kilo's gebruiken  ;)
Door MargaS
Sarah5 schreef: Oké ik zet wel even door hopelijk helpt het snel, ik kan wel wat extra trek en kilo's gebruiken  ;)
Er gaat trouwens een virus rond dat op het evenwichtsorgaan slaat. Zou ook kunnen dat je dat hebt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door