Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Robyn is al een dag of 4 echt vreselijk lastig bij het slapengaan.
Ze is ziek aan het worden( voor het eerst :o) en er is een tand aan het doorkomen.
Al 3 nachten op rij is het 1 uur tegen dat ik ze eindelijk in slaap heb gekregen ( en dan moet ik met doek en al in bed kruipen :-X)/
Morgen moeten we naar de dokter, afspraak stond al even gepland. Check up! ( want wij gaan niet naar Kind en gezin)

gisteren was ze overigens om 6.45 wakker ( dus jawel, 6uur en een half geslapen). Ze heeft de hele dag niet willen slapen en lag s avonds weer maar om 1 uur te slapen. Dat die tand maar snel door is...
ben ik blij met mijn marmotje...
Ze is tanden aant bijkrijgen, dus beetje zagerig en niks is echt goed...
Deze morgen was ze wakker om 8u... En om 11u30 viel ze al weer bijna in slaap.
Nu heb ze kunnen wakker houden tot 12u30.
Voor 16u hoor ik die niet meer...
Nadia schreef: Sterkte met Robyn!
Zojuist het bedje van Dwayne omlaag gezet. Wat een eind naar beneden in een keer zeg.
Hehe vind dat ook altijd wennen. Nu is dat niks meer want Éydis staat recht als ik ze er uit  moet halen.
Maar als ze nog zo klein zijn en niet komen rechtstaan moet je er echt naar duiken ;)
Sieglinde schreef: Heb je die ook? ;D
Vreselijke zetel
Super groot hoeksalon van Weba met zetelbed :)

op Zich een goede zetel (we zijn met 5 dus de ruimte is welkom...)
Maar waar ik de kriebels van krijg zijn die "puttekes" in de zitting.
Ik mag elke dag met een vochtige doek die puttekes gaan schoonmaken omdat er stof, kruimels in kruipen
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door