kleur en geur past eerder bij lams dan geitenpens. Maar ik kan het natuurlijk niet bewijzen, alleen maar denken.
Zijn er meerdere mensen deze mening toegedaan?
Moderator: Lizzy
Aurora Borealis schreef: ik heb de laatste 2 bestellingen van sw aan de pens getwijfeld maar dacht dat het aan mij lag. Ik vond het verschil qua geur van de ene zak met de andere zak heel erg groot. Kleur heb ik eigenlijk niet op gelet. Maar ik zou ook niet weten hoe je het verschil kan zien of ruiken.geitenpens ruikt sterker, en is heel donker groen, daarnaast lijkt degeitenpens ook ruwer dan lamspens.Ik dacht dus dat ik geitenpens bij mijn lamspens had gekregen.
nova schreef: geitenpens ruikt sterker, en is heel donker groen, daarnaast lijkt degeitenpens ook ruwer dan lamspens.Dan heb ik inderdaad geitenpens erbij gehad want er waren een paar zakken bij die heel donker waren en sterk van geur. Dankje weet ik gelijk het verschil. Ach arme Bindi hopelijk is ze gauw van de hotspot en de jeuk verlost, sterkte met je meisssie.
Ik bestel geitenpens, maar ben dus niet de enige die twijfelt aan de diersoort.....
Bindi verdraagt geen lamspens/vlees, en daarom bestel ik geit via SW.
En Bindi heeft in korte tijd de 2de giga hotspot en ze is best jeukerig. Ik tel nu gewoon een en een bij elkaar op..
Ze heeft geen andere producten gekregen waarvan ik weet dat ze daar op reageert.