Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mandarijn
Vanavond weer een voetbalavond. Dan spelen we tegen IJsland.
De statistieken zijn in ons voordeel: 10 speelden we al tegen elkaar. Negen keer wisten we te winnen en één keer werd er gelijk gespeeld. IJsland wist maar vier keer tegen ons te scoren. Wij maakte al 33 doelpunten.

Ik heb dus een goed gevoel voor vanavond  :biggrin2:
Door Mandarijn
Kim_S schreef: Ik zit aan de andere kant van de grens dus ik kijk niet  ::)  :P :biggrin2:
Of moet je nog bijkomen van het slechte nieuws Kim (Polen - Duitsland 2-0)
Door Kim_S
Mandarijn schreef: Of moet je nog bijkomen van het slechte nieuws Kim (Polen - Duitsland 2-0)
Ssssstttt...  :shutup:
:P
Door Mandarijn
Kim_S schreef: Ssssstttt...  :shutup:
:P
*fluistermodusaan ok ik zal niets vertellen van Die Mannschaft als de resultaten slecht zijn *fluistermodusuit
Door Kim_S
Mandarijn schreef: *fluistermodusaan ok ik zal niets vertellen van Die Mannschaft als de resultaten slecht zijn *fluistermodusuit
Het was ook eigenlijk Polen - Polen hè  :biggrin2:
Door dinky89
De spits van IJsland kennen we in elk geval: Sigthorsson, de huidige spits van Ajax ;)
Het rijtje van Mandarijn ziet er positief uit, toch is dat gelijkspel de laatste wedstrijd die we hebben gespeeld tegen IJsland (6 juni 2009 1-1). Ook die wedstrijd was een uitwedstrijd.

Valt mij trouwens op dat Finnbogason niet in de basis staat, de IJslandse spits die vorig seizoen nog topscoorder werd in de Nederlandse competitie ;)
Door Fenixjuh
dinky89 schreef:
Valt mij trouwens op dat Finnbogason niet in de basis staat, de IJslandse spits die vorig seizoen nog topscoorder werd in de Nederlandse competitie ;)
Bedankt voor deze informatie, ga vnaaf scherp uit de hoek komen
Door dinky89
Net in voorbeschouwing: Finny (Finnbogason) zit wel op de bank en komt er waarschijnlijk tijdens de wedstrijd in. Hij was begin van seizoen geblesseerd aan zijn schouder ;-)

Alfred Finnbogason, tralalalala, Alfred Finnbogason tralalalalalalaaaa (owneej, dat was vorig seizoen toen hij voor SC Heerenveen speelde  :biggrin2:)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door