Hele leuke foto's!
-Annemarie- schreef:
Leuke foto's weer! 
Zal zorgen dat ze goed gegeten heeft, van tevoren. 
Dankjewel, dat is lief aangeboden!
Dan wel voor het plukkerstarief hoor, en dan krijg je er gratis een paar uur geklets van mij bij.
Ik ga het toch nog weer zelf proberen, moet mezelf gewoon een schop geven.
Het is wel makkelijk om het iemand anders te laten doen, maar ik breng haar helemaal niet graag weg. Naar jou wel, natuurlijk. 
Ik mag er van mijzelf niet meer aanzitten tot na de jaarwisseling, dan is alles waarschijnlijk los genoeg om in één keer flink door te plukken.
Had nu om de 4 maanden gestript, maar denk dat 2x per jaar alles eraf toch handiger is.
Ik hoop tegen die tijd weer een auto (en baan) te hebben, doe ik gewoon een huisbezoek, hoef je haar niet weg te brengen

En gratis geklets krijg je van mij ook hoor!

Maar ik snap dat je haar niet graag wegbrengt. Ik ken een aantal fijne trimsters, maar ook een aantal heule vreselijke

Stripvacht is mooier (constanter), maar wel meer werk. Vandaar ook dat ik ons Maxje gewoon pluk, hij heeft een moeilijke vacht, het kost me uren, en het is voor beide partijen beter als dat niet zo vaak hoeft

Hij is ook al 14 dus hoe korter het duurt hoe beter het is. Ik verspreid het soms over de week. Eerst 1 kant, volgende dag de andere kant, dan de poten, de staart, de kop, en nog een beetje fine-tunen. Zo blijft het leuk