Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Charlie Angel
Kim_S schreef: Ja hè. Qua theorie mag ik me hondentrimster noemen. Qua praktijk helaas niet, mijn rug hield de stage niet lang genoeg vol, dus ik had niet genoeg uren om examen te mogen doen.
Maar ons Maxje pluk ik in ieder geval sindsdien lekker selluf  8)
Wat leuk, zo leren we nog eens wat over je.
Door -Annemarie-
Kim_S schreef: Ja hè. Qua theorie mag ik me hondentrimster noemen. Qua praktijk helaas niet, mijn rug hield de stage niet lang genoeg vol, dus ik had niet genoeg uren om examen te mogen doen.
Maar ons Maxje pluk ik in ieder geval sindsdien lekker selluf  8)
Ohhhh, dat is goed om te weten! Kom ik een keer langs voor een plukadvies voor Moyra.  :)
Die ziet er niet uit.  :-[
Door Kim_S
-Annemarie- schreef: Ohhhh, dat is goed om te weten! Kom ik een keer langs voor een plukadvies voor Moyra.  :)
Die ziet er niet uit.  :-[
Aaaah lieve Moyra! Zo'n knap hondje  :)

Als het haar goed los zit kan ze geplukt worden, meestal een maand of 6 na de vorige plukbeurt (kan ook langer zijn, verschilt per hond). Max doe ik om de 8 maanden, anders wordt het een marteling. Je kunt als het goed is de nieuwe vacht al zien zitten tussen de langere haren, die nieuwe vacht moet je laten zitten, de rest kan eraf  :biggrin2:
Door Ruisje
Maxi's 3-tal schreef: Charlie en ik waren gisteren mee geweest naar een trimmers workshop. Charlie als slachtoffer. :biggrin2:
Al vond hij het maar wat gezellig, heerlijk spelen tussendoor met andere poedels. Hij had zijn nieuwe maatje daar helemaal gevonden, een grote zwarte poedel reu. Zo leuk om te zien hoe ze dezelfde manier van spelen hadden samen.

Vandaag even een foto van de mooie knul gemaakt maar zoals jullie misschien wel zien wilde hij liever weer zo gauw mogelijk gaan rennen.  :biggrin2:

Afbeelding

Nu hem weer zo gauw mogelijk vies zien te krijgen, want over een maand mag hij weer. :biggrin2:
Lily is verliefd! Volgende keer met nijntjes halen in eindhoven wil ze mee. ;D
Door M@rina
MarijeEnBoomer schreef: Arm ding  :'(
Niks om mee te spelen!
En nee dat is geen gat in de muur dat is Pippa art  8)
Afbeelding
Heel artistiekerig!
Door bloemetje
Extensions zijn hip! Had Do al een compliment gegeven op fb.

Kim t is een vrij beroep hoor, jij ben gewoon hondenplukker whenever you feel like it :biggrin2:.
Door Kim_S
bloemetje schreef: Extensions zijn hip! Had Do al een compliment gegeven op fb.

Kim t is een vrij beroep hoor, jij ben gewoon hondenplukker whenever you feel like it :biggrin2:.
Weet ik  ;)
Als mijn rug meegewerkt had dan was ik nu trimster geweest. Officieel. Ik hou niet van half werk  :biggrin2:
Door -Annemarie-
Kim_S schreef: Aaaah lieve Moyra! Zo'n knap hondje  :)

Als het haar goed los zit kan ze geplukt worden, meestal een maand of 6 na de vorige plukbeurt (kan ook langer zijn, verschilt per hond). Max doe ik om de 8 maanden, anders wordt het een marteling. Je kunt als het goed is de nieuwe vacht al zien zitten tussen de langere haren, die nieuwe vacht moet je laten zitten, de rest kan eraf  :biggrin2:
Ja, klopt. Maar ik vind plukken echt een trutklus.  :-[ :D 
Wacht idd nog even een paar maanden, dan is het in één keer gefixed.  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door