Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Oh, die staat haar leuk! Past helemaal mooi bij haar mooie blauwe ogen!
Leuke muts ook!
Ik hou het voor Vera wegens kaalheid bij platte strikmutsjes. Later als ze een bos haar heeft, mag ze ook een muts met pomponnetje.

De broeken zijn van katoen (Popolini), zou best eens joggingstof kunnen zijn. Ik verwacht ze ergens begin volgende week binnen te krijgen.
De sloffen zijn van gekookte wol (Disana).
Gelukkig voor Vera dat er niet geopereerd hoeft te worden!!!

@sieglinde: wat een super leuk pakje. Mij lijken best veel van die jumpsuits vrij dun voor de winter of lijkt dat maar zo? Ik zag van maxomorra van die zippersuits die zien er wel dikker uit maar allememaggies meer dan €40,00
@nadia, ik wil het inderdaad weg doen. Heb echt hele nette kleertjes en nog een super mooie winterjas die 5x aan is geweest... Heel stoer blauw gewatteerd met fluor biesje van McGregor. Ik heb een nieuwe telefoon na een crash maar app anders even, dan stuur ik wat foto's.
[quote="Else!"]
Gelukkig voor Vera dat er niet geopereerd hoeft te worden!!!

@sieglinde: wat een super leuk pakje. Mij lijken best veel van die jumpsuits vrij dun voor de winter of lijkt dat maar zo? Ik zag van maxomorra van die zippersuits die zien er wel dikker uit maar allememaggies meer dan €40,00
Onze ukkie wordt met de dag sterker en heeft een nieuw tijdverdrijf ontdekt. .....mama trappen........en voor het meeste effect doe je dat bij voorkeur 's nachts natuurlijk.  Hopelijk groeit ie snel zo groot dat er niet zoveel ruimte meer is om af te zetten.  Hij/zij heeft de lange benen van mama en kan lekker afzetten daarbinnen.  En dan kan mama slecht slapen. ....nu al een paar nachten achter elkaar. Gelukkig krijg je er veel voor terug  :biggrin2:
ja Kim, dat zijn de geneugten van 2 kinderen, dubbel plezier  :biggrin2:
beterschap voor de andere mini  :-*

de gewone jumpsuits zijn idd niet heel dik, maar wel dikker dan een gewoon zomerbroekje. Binnen heb je toch cv aan, dus wordt het niet echt heel koud. Met naar buiten gaan doen je toch een jasje aan (Vera een dun jasje, want in de doek, of anders snel in de auto). Er zijn ook wollen jumpsuits verkrijgbaar van andere merken, maar die zijn ook weer duurder.
Ik koop de jumpsuits bij voorkeur in de aanbieding.
Call me crazy.. Maar er ligt al weken een knuffeltje op de grote straat. Helemaal vies van de regen. Eerst lag hij op een muurtje. Zo van hoop dat hij terecht komt bij het rechtmatige kindje, maar nu lag hij al 2 weken in de goot.
Mijn hart trok elke keer samen als ik hem zag liggen (bijna elke avond met de laatste plas ronde van de hondjes). Ik heb hem nu mee genomen. Hij zit in de wasmachine. Ik vond het zo sneu en zielig voor dat knuffeltje.
Ik weet nog niet wat ik er dan mee ga doen. Maar nu hoeft ie niet meer buiten op straat te liggen :p :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door