Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

vandaag D-day.
Vanavond gesprek met de ouders.
Hier nu nog wat opruimen (kindjes hebben gisteren een kamp gemaakt van de eetkamer  ::) ) en even een dweiltje slaan.
De keuken nog aan kant zetten en dan mij maar eens mentaal voorbereiden op dat gesprek.

Nadia, als je nog feedback hebt hoor ik het graag van je ;)
Kwestie van de mensen zoveel mogelijk info te kunnen meegeven straks.
Er heeft iemand hier een heel zwaar leven. Het is namelijk erg lastig om je voet in je mond te krijgen als je in de maxicosi zit en tegelijkertijd met de voeten aan het spartelen bent. En als dat dan is gelukt, passen er ineens geen 2 voeten tegelijk in de mond. En dan is er ineens een grote teen in de mond en kluif je er eens goed aan, doet het enorm zeer vanwege de vlijmscherpe tanden  :'(
Eerst ben ik gestorven van zenuwen, want de afspraak was 18u en het was 18u20 denk ik toen ze toekwamen.
Fanne werd lichtelijk gek van me (er zou toch niks gebeurt zijn, alle die hebben mij misschien proberen bellen en niet kunnen bereiken bel gij is naar men gsm of die nog wel werkt...)

Bleken 2 lieve mensen te zijn die NIETS maar dan ook niets van info hadden gekregen van de dienst.
Ik heb dus heel men mapje overlopen. Gevraagd wanneer de opvang zou starten, welke dagen/uren (want die klopten ook niet met wat de dienst zeiden), en dan gevraagd welke vragen zij nog hadden...
Bleek dat de dienst nog niks had verteld hoe alles in zijn werk ging naar betalingen toe enz. Dus daar zoveel mogelijk info over gegeven.
Ook maar even verteld dat ze mij en de dienst op de hoogte moeten brengen of ze al dan niet voor mij kiezen.
En dat ze via de dienst het contract en de bedragen enz zullen krijgen.
Ze hebben het mapje meegenomen zodat ze alles nog eens konden overlezen (veel info om te verwerken).
Dan ook nog even over de zwangerschap gebabbeld. (bevalling in maart/april - ik april/mei)
Nu is het afwachten of ze voor mij kiezen ja of neen...

Na het gesprek ben ik gewoon in de zetel gekropen...
Ik voelde mij ineens zo moe, gewoon van me heel de dag zenuwachtig te maken en te stressen.
Kheb Fanne voor de kinderen laten zorgen en ben met mijn pittenkussen onder een dekentje gekropen om ff alles los te laten.
Normaal kan ik vlot tot 12u wakker blijven, nu lag ik om 10u al KO.
koekje schreef: Vera's schedelafwijking lijkt geen gevolgen te gaan hebben. Ze hoeft niet geopereerd te worden  :)
Geweldig Koek!
Wat zullen jullie opgelucht en blij zijn.
Moet ze misschien wel een andere therapie hebben?
Helmpje ofzo?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door