Hè he eeeeindelijk!! (Foto)

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Hè he eeeeindelijk!! (Foto)

Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Zou er ook wel graag een willen. En met die lange wachtlijst kan ik mooi nog even sparen  :biggrin2:
Lil

Bericht door Lil »

Kim_S schreef: Zou er ook wel graag een willen. En met die lange wachtlijst kan ik mooi nog even sparen  :biggrin2:
+1
spreeuwtje
5-sterren
5-sterren

Bericht door spreeuwtje »

Dat woord krankzinnig dat lees ik dan weer als eerste he. :P wat schreef je er ook weer achter aan Anne? :biggrin2:
zhiva
5-sterren
5-sterren

Bericht door zhiva »

El_Kato schreef: En terecht! Alle waar naar zijn waarde jij investeert materiaal, tijd en je talent en dat hoef je niet weg te geven.

Hoe mooi is het als je door het schilderen je leven een stukje makkelijker kan maken  :). De opdrachtgever blij want die krijgt een waanzinnig mooi schilderij, jij blij want je doet iets wat je leuk vind en waar je veel voldoening uit haalt  ;)
hier ben ik het nu helemaal mee eens!
Jacqueline&Rica
4-sterren
4-sterren

Bericht door Jacqueline&Rica »

Wauw wat mooi!! Zou ik ook wel willen  :)
Tanna
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tanna »

spreeuwtje schreef: Ik ga binnenkort iedereen opnieuw benaderen die op de lijst staat. Het zijn ik geloof, stuk of 25 mensen ofzo. Daar ben ik hartstikke blij mee en ook trots dat men graag een schilderij wil. Ik vroeg er alleen heel erg weinig voor omdat ik het leuk vond, vond dat ik nog moest oefenen en omdat ik het financieel niet echt nodig had. Lies krijgt Trigger als kerstkado omdat ik er echt een eeuwigheid over gedaan heb. Maar de rest van de diertjes wil ik toch een meer gerichte prijs voor gaan afspreken. We zitten een beetje in een andere situatie dan een paar jaar geleden. Ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben. :shy:
Wat dacht je dan?  ;)
Tanna
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tanna »

Lizzy schreef: Tip: eerst even met de mensen persoonlijk tjekken, voordat je aan een schilderij begint :biggrin2:
;D ;D
Sammy1980
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sammy1980 »

Schitterend Lyda!! Je hebt echt talent!!

Volgens mij sta ik ook nog op jou lijstje  ;)
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

spreeuwtje schreef: Dat woord krankzinnig dat lees ik dan weer als eerste he. :P wat schreef je er ook weer achter aan Anne? :biggrin2:
Iets aardigs! :P

Edit: en dat ik van Max en Laika ook een portret wil. Het liefst zo snel mogelijk! :whistle:
Laatst gewijzigd door Anne in Zweden op wo 08 okt 2014, 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.
joel
5-sterren
5-sterren

Bericht door joel »

Wow echt zo mooi!!!!
Ramses1
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ramses1 »

Extreme schreef: Groot gelijk, dit is zo mooi gemaakt, zo waardevol voor de dier eigenaren, die zullen er best geld voor over hebben. Tenslotte kost het jou ook je materiaal, tijd en inspanning.
Ik weet niet hoelang je "normaal" over zo'n schilderij doet, en of je prijzen mag neerzetten op BP, misschien haken sommige gegadigde af, andere zullen er voor in de plaats komen.

Spreeuwtje ik wens voor jou dat je vele mooie schilderijen mag gaan maken, maar meer nog dat je er van iedereen mag blijven genieten van deze gave.

Ik krijg niet eens een behoorlijk poppetje op papier :)
Wat jij maakt Spreeuwtje is echt Pachtig! Wat een talent  ;D
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

Mooi geworden hoor! Chapeau.

Sommige schilderijen zijn een soort van "bevalling" (denk ik, geen ervaring met het natuurlijk fenomeen). Fijn dat je hem aan Lies hebt kunnen geven, die is er ongetwijfeld onwijs blij mee!
*Lia*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Lia* »

Heel mooi, echt natuurlijk. Knap als je dat zo mooi kan maken.
Djeena
4-sterren
4-sterren

Bericht door Djeena »

spreeuwtje schreef: Ik ga binnenkort iedereen opnieuw benaderen die op de lijst staat. Het zijn ik geloof, stuk of 25 mensen ofzo. Daar ben ik hartstikke blij mee en ook trots dat men graag een schilderij wil. Ik vroeg er alleen heel erg weinig voor omdat ik het leuk vond, vond dat ik nog moest oefenen en omdat ik het financieel niet echt nodig had. Lies krijgt Trigger als kerstkado omdat ik er echt een eeuwigheid over gedaan heb. Maar de rest van de diertjes wil ik toch een meer gerichte prijs voor gaan afspreken. We zitten een beetje in een andere situatie dan een paar jaar geleden. Ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben. :shy:
Lijkt mij logisch Lyda. Ik lees je pb wel als je weet wat je ervoor vraagt en wanneer ik aan de beurt ben. Kunnen we even overleggen :-*
Laatst gewijzigd door Djeena op wo 08 okt 2014, 19:16, 1 keer totaal gewijzigd.
judith1967
5-sterren
5-sterren

Bericht door judith1967 »

Super gedaan 8)

Ik wil na een pb(met de prijsopgave) van jouw ook wel op de wachtlijst ;)
Laatst gewijzigd door judith1967 op wo 08 okt 2014, 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie