Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

;D
inni schreef: Hihi, de gekkerd......De mechelse herder van mijn zoon zou eigenlijk als waakhond lopen op hun bedrijfsterrein.........die knuffelkont neemt z'n deken en beer mee uit z'n mand en legt zich naast de poort....angstaanjagend hoor zo'n gevaarlijke Mechelse herder met z'n knuffel............ :D
;D ;D ;D
Grappig zulke dingen.
Sofi kan ook opeens besluiten dat ze niet meer op haar favoriete plek wil liggen.
Verzetten we die mand dan, dan is het weer goed.
Dat zelf doen, zit er helaas niet in, ik vrees dat de eerste twee jaar van haar leven eigen initiatief en zelflerend vermogen met harde hand is afgestraft  :'(
Dat durft ze dus echt niet, ze loopt pas sinds kort door een deur heen die niet goed is dichtgedaan. Voorheen bleef ze ervoor zitten alsof de deur op slot was. Terwijl ze toch aan Borke heeft kunnen zien dat wij altijd zelflerend vermogen proberen te stimuleren. Ze bakte er ook niet veel van op de workshop hersenwerk, niet omdat ze dom is, maar ze durft niet.

Dus dat zegt het mij Lizzy, dat je een gelukkige hond hebt, die voldoende ruimte krijgt en met plezier die ruimte ook ruimschoots pakt.
Daarom wordt ik blij van zo'n bericht, omdat ik dat alle honden gun :biggrin2:
Borke schreef: Grappig zulke dingen.
Sofi kan ook opeens besluiten dat ze niet meer op haar favoriete plek wil liggen.
Verzetten we die mand dan, dan is het weer goed.
Dat zelf doen, zit er helaas niet in, ik vrees dat de eerste twee jaar van haar leven eigen initiatief en zelflerend vermogen met harde hand is afgestraft  :'(
Dat durft ze dus echt niet, ze loopt pas sinds kort door een deur heen die niet goed is dichtgedaan. Voorheen bleef ze ervoor zitten alsof de deur op slot was. Terwijl ze toch aan Borke heeft kunnen zien dat wij altijd zelflerend vermogen proberen te stimuleren. Ze bakte er ook niet veel van op de workshop hersenwerk, niet omdat ze dom is, maar ze durft niet.

Dus dat zegt het mij Lizzy, dat je een gelukkige hond hebt, die voldoende ruimte krijgt en met plezier die ruimte ook ruimschoots pakt.
Daarom wordt ik blij van zo'n bericht, omdat ik dat alle honden gun :biggrin2:
Er zijn ook honden die daar te dom voor zijn. Pike bijvoorbeeld bleef altijd voor een deur zitten die op een kier stond. Totdat Armagnac in huis kwam, die wist heel goed door met een pootje te haken die deur te openen. En dat had Pike goed bekeken. Alhoewel... Ik was naar het toilet, deur stond op een kier, en daar komt in ene het pootje van Pike tevoorschijn. Maar in plaats van de poot te haken achter de deur stak hij hem door de kier en bewoog de poot verticaal door die kier op en neer  ;D en dus ging de deur niet open  ;D ;D ;D maar, het leerproces was begonnen  8)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door