Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Pauline
Nadia schreef: Dank je :-*
Ik klaag eigenlijk nooit. Voel me normaal altijd erg gelukkig. En dan heb ik vaker zo'n overstroming van geluk zonder reden.

Nu kan ik wel (blijven) huilen. Zonder (echt) een reden..
Bah hoop dat het gevoel morgen bij opstaan weg is.
Nu nog maar potje janken. Gewoon omdat het best eens mag. Ben ook niet onbreekbaar toch?
Natuurlijk mag dat best eens en niemand is onbreekbaar en dat hoef je zeker ook niet te zijn.
Door eelke
Het is toch ook wel prima om eens een dag niet vrolijk te zijn? Ik kies dan gewoon wat als aanleiding :P

Overigens klaag ik wel erg graag. Maar dat heeft niks met mijn stemming te maken, maar is meer een hobby.
Door Mieke L.
eelke schreef: Het is toch ook wel prima om eens een dag niet vrolijk te zijn? Ik kies dan gewoon wat als aanleiding :P

Overigens klaag ik wel erg graag. Maar dat heeft niks met mijn stemming te maken, maar is meer een hobby.
Hee we hebben dezelfde hobby :biggrin2:
Door eelke
Al voel ik me nu mopperig omdat ik niks meer ga snoepen voor heel lang en daar wel zin in heb.

Heb besloten om iedere keer als ik de drang krijg om wat te snacken een glas water te drinken. Pies me helemaal leeg :P en koppijn van het gebrek aan suiker.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door