Dank je. Klopt wel aardig ben gelukkig van binnen en van buiten voel ik me goed (ok het overtollig vel zit wel in de weg), en volgende week maandag mag ik naast mijn nieuwe paarse schoenen gaan lopen. Wow.. Kan echt alles aan wat ik leuk vind, dat is het leukste er nog van. En je kan alles doen wat je leuk vind. 2 weken terug op het strand gelopen en gerend een stukje. Ben 4x op en neer op het strand gelopen, het was gewoon heerlijk! Mijn schoonzusje uit zwitersland dacht dat ik haar stiefdochter was..

Ze was een beetje shocked toen ik mij omdraaide.

Mijn tante heeft me uren zitten aanstaren nadat ze 101 complimenten naar me toe had gegooid. Toen ben ik maar terug gaan staren, dat vond ik best een beetje eng. Toen zegt ze, ik kan mijn ogen niet van jou afhouden, zo'n mooie meid geworden. Ze vond het ongelooflijk, en dat vind ik ook nog steeds. Soms zie ik mij terug op foto en dan denk ik dat kan ik nooit zijn? Maar ja, ben het dan toch echt. Dat is dan toch even wennen hoor! Daarnaast Krijg ik zulke positieve reacties, wat ook heerlijk is en onwerkelijk. Er zijn mensen die willen me maar niet kennen, dat heeft tijd nodig LOL Dat komt vanzelf een keer als ze me nog een keer of wat tegenkomen. Natuurlijk zijn er ook mensen jaloers daar verwacht ik maar niets van
Ramses1 schreef:
Wat zal jij je gelukkig voelen en naast je schoenen lopen van terechte trots! Echt petje af!