Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door charmed
Dank je, als ik die knop niet had gevonden, dan was het vast anders met me afgelopen. Want eten kon ik amper meer en op mijn benen staan ook niet meer. Ben wel eens aan het wandelen geweest dat ik dacht van ooh als ik maar over kom. Gelukkig had ik steun van de doggyride, maar ooh ben soms best bang geweest.

Ik moest die knop wel vinden.. Wil het nu goed doen, ben ooit 40 kg afgevallen en 50 weer aangekomen, dat wil ik nooit meer. Toen heb ik niet gezond gegeten alleen maar uitgehongerd, als ik terugkijk, 3x eten en verder nix. Nu is het 6x eten en alles aangepast, zo min mogelijk suiker,zout etc. Geen junk meer, geen slechte vetten meer. En zo nog een lang lijstje :)
odradaatje schreef: Onvoorstelbaar! Knap dat je die knop hebt gevonden en om hebt kunnen zetten.
Goed van je dat je ook aan de 'zachte' kant werkt..... het komt er idd niet uit het niets aan. Ook dat is een erg dappere stap! Heel veel respect voor jou.
Door charmed
Dank je! Das vast uit de mode, een te donkere, en te lange rok LOL Ik hou het bij kleur :)
Anne in Duitsland schreef: Kijk nou, daar kun je twee lange zwarte rokken van maken! ;D Goed hoor!
Door charmed
Dank je. Klopt wel aardig ben gelukkig van binnen en van buiten voel ik me goed (ok het overtollig vel zit wel in de weg), en volgende week maandag mag ik naast mijn nieuwe paarse schoenen gaan lopen. Wow.. Kan echt alles aan wat ik leuk vind, dat is het leukste er nog van. En je kan alles doen wat je leuk vind. 2 weken terug op het strand gelopen en gerend een stukje. Ben 4x op en neer op het strand gelopen, het was gewoon heerlijk! Mijn schoonzusje uit zwitersland dacht dat ik haar stiefdochter was.. :P Ze was een beetje shocked toen ik mij omdraaide.  :biggrin2: Mijn tante heeft me uren zitten aanstaren nadat ze 101 complimenten naar me toe had gegooid. Toen ben ik maar terug gaan staren, dat vond ik best een beetje eng. Toen zegt ze, ik kan mijn ogen niet van jou afhouden, zo'n mooie meid geworden. Ze vond het ongelooflijk, en dat vind ik ook nog steeds. Soms zie ik mij terug op foto en dan denk ik dat kan ik nooit zijn? Maar ja, ben het dan toch echt. Dat is dan toch even wennen hoor! Daarnaast Krijg ik zulke positieve reacties, wat ook heerlijk is en onwerkelijk. Er zijn mensen die willen me maar niet kennen, dat heeft tijd nodig LOL Dat komt vanzelf een keer als ze me nog een keer of wat tegenkomen. Natuurlijk zijn er ook mensen jaloers daar verwacht ik maar niets van :)
Ramses1 schreef: Wat zal jij je gelukkig voelen en naast je schoenen lopen van terechte trots! Echt petje af!
Door charmed
Vandaag naar het gezondheidsonderzoek geweest, en ik moest gewogen worden. Spannend dat ik het vond.

In december met maat 42 woog ik 79 kilo

In juni met maat 38 woog ik 81 kilo

En nu.. weeg ik met maat 36 ----- 78 kilo.. Ik geef het op, ik ga door tot maat 34 en dan moet ik mijn einddoel wel bereikt hebben Haha.. Het wil maar niet lukken om naar die kilo's te werken, dan gaan we voor nog een maatje kleiner. Het meest wat ik dus opgebouwd heb is spieren, heb enorm sterke benen nu, kom zelfs niet meer te vallen met wandelen. Dus daar zal het verschil zitten.

Dus ja, met maat 36 kan je 78 kilo wegen :)
Door *Lia*
charmed schreef: Vandaag naar het gezondheidsonderzoek geweest, en ik moest gewogen worden. Spannend dat ik het vond.

In december met maat 42 woog ik 79 kilo

In juni met maat 38 woog ik 81 kilo

En nu.. weeg ik met maat 36 ----- 78 kilo.. Ik geef het op, ik ga door tot maat 34 en dan moet ik mijn einddoel wel bereikt hebben Haha.. Het wil maar niet lukken om naar die kilo's te werken, dan gaan we voor nog een maatje kleiner. Het meest wat ik dus opgebouwd heb is spieren, heb enorm sterke benen nu, kom zelfs niet meer te vallen met wandelen. Dus daar zal het verschil zitten.

Dus ja, met maat 36 kan je 78 kilo wegen :)

Ik vind het echt knap, maar in mijn ogen ben je nu wat aan het doorslaan voor wat maat 34 betreft.
Meid het is toch prima zo ? Waarom nog een maat kleiner.
Uhm, met maat 34 loop je op tegen het probleem dat je niet meer alles kan kopen wat je leuk vind en moet je ook op zoek naar winkels waar ze kleine maatjes verkopen.......
Ik heb bovenlijf maat xs (onder normaal 36/38) en heb enorm veel moeite om leuke kleren te vinden!
Door charmed
Dank je Lia. Ik heb nog maar 1 wens en dat is die vetbal uit mijn buik en die gaat er uit met spieren kweken, dus niet afvallen! Daar is toch niets mis mee? Of ik dan idd maatje 34 krijg weet ik niet, maar die paar centimeter vet moet er uit :) Die wil ik niet meeslepen, dan is het alsof ik mijn dikke ik altijd meesleep met alle problemen vandien en daar wil ik van af. Daar wil ik het liefst niet meer mee geconfronteerd worden.

Dus we eten als een dijkgraver en maken spieren aan.. Dus niet diëten!
*Lia* schreef:
Ik vind het echt knap, maar in mijn ogen ben je nu wat aan het doorslaan voor wat maat 34 betreft.
Meid het is toch prima zo ? Waarom nog een maat kleiner.
Nee daar heb je gelijk in, wil gewoon dat buikvet nog kwijt, daar wordt ik bij gesteund door de fysio. Dus ik eet veel, maar train mijn gordel echt goed om alles strak te krijgen. Heb enorm sterke benen gekregen, val al niet meer om. Dat is al een pluspunt.

Ik heb bovenlijf ook S en soms XS.. Maar alles wat op mijn buik hangt kruipt omhoog, vandaar moet die buik, qua buikvet nog weg.
dinky89 schreef: Uhm, met maat 34 loop je op tegen het probleem dat je niet meer alles kan kopen wat je leuk vind en moet je ook op zoek naar winkels waar ze kleine maatjes verkopen.......
Ik heb bovenlijf maat xs (onder normaal 36/38) en heb enorm veel moeite om leuke kleren te vinden!
Dank je, Fijn dat jij ook op de goede weg bent. Ik hoop dat je je doel bereikt. Ik hoef niet persé maatje 34 hoor, maar allen dat buikvet nog weg. Maar dan heb ik nog wel dezelfde heupen etc. Bovenlijf kan niet veel meer af, dus ik concentreer mij ook alleen maar op mijn buik nu met trainen (en benen is natuurlijk ook belangrijk met een verlamming) Dan krijg ik ook weer wat meer op mijn kont zitten. Want die had een tijdje geen vet meer maar ook geen spieren, maar gelukkig door Squats heb ik nu weer spieren in mijn kont en kan ik weer lekker zacht zitten :)
Fenixjuh schreef: Wow, das krap! Ik vind hoe je er nu uitziet mooi hoor!!  ;)
In mijn ideale droomwereld zou ik maatje 38 hebben, en ik ben al goed op weg hoor  ::) van 42 naar 40 in 1 jaar....
charmed schreef: Nee daar heb je gelijk in, wil gewoon dat buikvet nog kwijt, daar wordt ik bij gesteund door de fysio. Dus ik eet veel, maar train mijn gordel echt goed om alles strak te krijgen. Heb enorm sterke benen gekregen, val al niet meer om. Dat is al een pluspunt.

Ik heb bovenlijf ook S en soms XS.. Maar alles wat op mijn buik hangt kruipt omhoog, vandaar moet die buik, qua buikvet nog weg.
Kan me inderdaad voorstellen dat je buik nog niet zo is als je wilt door onder meer het overtollige vel. Denk dat je ook beter kan zeggen dat het volgende doel is je buik strakker krijgen dan maatje 34 ;-)
Zeker top dat jij je benen zoveel sterker hebt gekregen dat je niet meer omvalt! Heb echt bewondering voor wat je al hebt weten te bereiken. Hoop dat je na het strakker krijgen van je buik dan ook tevreden kan zijn ;-)
Ik vind het heel knap van je. Afvallen valt niet mee, maar wat jij gedaan hebt is veel meer dan afvallen. Ik weeg 73 kg en heb maat 40/42, (ik ben 1.73 lang). Dat jij met meer gewicht een veel kleinere maat hebt, bereik je niet alleen met afvallen. Echt ongelooflijk wat jij gepresteerd hebt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door