Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Ahh ik dacht rustig te kunnen beginnen. Laptop aan, thee erbij, mails lezen... wordt ik net gebeld of ik niet al om 14.00 kan beginnen ipv 16.00 dus nu alles toch maar in de 6e versnelling  :D
Door Kim_S
Larfje-lief heeft geen koorts meer  :) Wel hoest ze zich een ongeluk, maar als het goed is moet dat vanaf morgen gaan verbeteren.

Verder zijn knollies hoefjes weer netjes natuurlijk bekapt, blij mee!

Ik vrees dat ik van die sollicitatie niet veel meer hoef te verwachten, telefoon wordt gewoon standaard niet opgenomen  :-\
Kim_S schreef: Larfje-lief heeft geen koorts meer  :) Wel hoest ze zich een ongeluk, maar als het goed is moet dat vanaf morgen gaan verbeteren.

Ik vrees dat ik van die sollicitatie niet veel meer hoef te verwachten, telefoon wordt gewoon standaard niet opgenomen  :-\
Lekker dan. Op naar plan B! Heb je die andere sollicitaties de deur al uit gedaan? Zo niet, snel doen. Je verveelt je nu toch een ongeluk, met zo'n ziek muppie thuis.  :P

Beterschap nogmaals. Hopelijk blijft 't andere wuuffie gevrijwaard van keel- en aanverwante ontstekingen!
Door Martine-Tom
Kim_S schreef: Larfje-lief heeft geen koorts meer  :) Wel hoest ze zich een ongeluk, maar als het goed is moet dat vanaf morgen gaan verbeteren.

Jij nog geslapen?
Ik dus niet meer  >:( Heb mijn afspraak afgezegd en zit nu zombie te spelen op de bank.
Straks nog maar even een powernap en vroeg naar bed vanavond, doe ik morgen wel weer of ik onder de levenden hoor  :biggrin2:
Door Kim_S
Anne in Duitsland schreef: Lekker dan. Op naar plan B! Heb je die andere sollicitaties de deur al uit gedaan? Zo niet, snel doen. Je verveelt je nu toch een ongeluk, met zo'n ziek muppie thuis.  :P

Beterschap nogmaals. Hopelijk blijft 't andere wuuffie gevrijwaard van keel- en aanverwante ontstekingen!
Plan C is inmiddels in werking gezet  ;)
Volgende week een sollicitatiegesprek in Groningen, en ik heb nog een andere sollicitatie lopen voor een sales-baan. Waarschijnlijk volgt daar ook een gesprek uit. Uiteraard gaan er ook nog braaf 2 sollicitaties per week de deur uit!
Vind het gewoon zo raar dat ik zo snel mogelijk moest laten weten of ik de baan wilde, en dat ze dan gewoon niks meer laten horen  :g:
Door Nadia
Fuck..  Werd me net een geweldige vacature doorgestuurd. Sluitingstijd was gisteren. Gesprekken zijn morgen.
Toch nog schrijven? Tis op exact eenzelfde functie als ik heb gedaan.
Toch nog schrijven?? Wie niet waagt... ?? Of beter van niet?? Dammit..
Door Nadia
Kim_S schreef: Plan C is inmiddels in werking gezet  ;)
Volgende week een sollicitatiegesprek in Groningen, en ik heb nog een andere sollicitatie lopen voor een sales-baan. Waarschijnlijk volgt daar ook een gesprek uit. Uiteraard gaan er ook nog braaf 2 sollicitaties per week de deur uit!
Vind het gewoon zo raar dat ik zo snel mogelijk moest laten weten of ik de baan wilde, en dat ze dan gewoon niks meer laten horen  :g:
Misschien is er iets gebeurd.. Waardoor ze een goede reden hebben en ze je deze wel gewoon nog gaan bellen om de baan te geven.
Door Kim_S
Nadia schreef: Fuck..  Werd me net een geweldige vacature doorgestuurd. Sluitingstijd was gisteren. Gesprekken zijn morgen.
Bellen of het toch nog mag? Als je zegt dat je de perfecte kandidaat bent?
Martine-Tom schreef: Jij nog geslapen?
Ik dus niet meer  >:( Heb mijn afspraak afgezegd en zit nu zombie te spelen op de bank.
Straks nog maar even een powernap en vroeg naar bed vanavond, doe ik morgen wel weer of ik onder de levenden hoor  :biggrin2:
Hmmm een beetje maar. Mijn afspraken voor vandaag zijn bijna 6 en bijna 2 jaar oud. Die waren niet af te zeggen  ::)
Ik zou best wel een dutje willen doen...
Door Martine-Tom
Nadia schreef: Fuck..  Werd me net een geweldige vacature doorgestuurd. Sluitingstijd was gisteren. Gesprekken zijn morgen.
Wat heb je te verliezen? Ik zou zelf gelijk bellen en per ommegaande de brief (liefst per mail) de deur uit...niet geschoten is sowieso mis.
Door Kim_S
Nadia schreef: Misschien is er iets gebeurd.. Waardoor ze een goede reden hebben en ze je deze wel gewoon nog gaan bellen om de baan te geven.
Ik durf er niet meer op te hopen.
Vooral ook omdat ze het liefst per direct een nieuwe medewerker zochten. Duurt allemaal wel lang als ik volgende week zou moeten beginnen...
Door Martine-Tom
Nadia schreef: Solliciteren gaat sowieso via mail.
Bellen oké. Maar zo'n klein meneertje hier die vocaal erg aanwezig is ::)
Ik ga de laptop erbij pakken en gewoon sturen.
Als ie even rustig is proberen om toch even te bellen, uitleggen waarom je laat bent en dat je heeeeeeeeeel graag toch mee wil dingen  :)
Door Kim_S
Martine-Tom schreef: Als ie even rustig is proberen om toch even te bellen, uitleggen waarom je laat bent en dat je heeeeeeeeeel graag toch mee wil dingen  :)
Ja! Doet ie geen middagslaapje? Dan kun je zeggen dat je nèt nog je brief versuurd hebt, en dat je heel graag nog mee wil doen  ;)
Door Angelique

Ik vrees dat ik van die sollicitatie niet veel meer hoef te verwachten, telefoon wordt gewoon standaard niet opgenomen :-\
Wat achterlijk joh  >:( Was dat diegene die je van het duitse uwv aangereikt had gekregen?

Fijn dat larfje koortsvrij is, is iig al iets.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door