Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Goed bezig Teun Koek!  :biggrin2:

Dank iedereen, voor de beterschapswensen voor mini-me! Ze slaapt eindelijk, maar moet dan ineens weer heel hard hoesten en dan huilt ze heel hard "maaaaamaaaaaaa". Dus dan moet ik haar troosten. Arm kind. De antibiotica vond ze heul smerig, dat wordt nog wat, 3x per dag, 7 dagen lang  :-X Ik hoop dat ze nou lekker slaapt en ze zich morgen beter voelt.
Door Martine-Tom
Kim_S schreef: Ja! Wat is jouw goeie reden?
Ik kan gewoon niet meer in slaap komen, sliep braaf om half 11 al...tot half 1 en sindsdien zat ik wakker te zijn  :P

En ik krijg er helemaal niks voor terug... >:( :biggrin2:
Door Kim_S
Martine-Tom schreef: Ik kan gewoon niet meer in slaap komen, sliep braaf om half 11 al...tot half 1 en sindsdien zat ik wakker te zijn  :P

En ik krijg er helemaal niks voor terug... >:( :biggrin2:
Moet ik voor jou ook een slaapliedje zingen?
Door Kim_S
Martine-Tom schreef: Ben je een beetje bij stem?
Nog wel. Grote kans dat ik een keelontsteking krijg deze week  ::)
In je gezicht hoesten valt wel onder besmettingsgevaar hè?
Door Martine-Tom
Kim_S schreef: Nog wel. Grote kans dat ik een keelontsteking krijg deze week  ::)
In je gezicht hoesten valt wel onder besmettingsgevaar hè?
Moet je wel knap hard hoesten als je in mijn gezicht wil hoesten nu  :biggrin2:
Als dat zo is stel ik voor dat je NU de Duitse 112 belt ipv tegen mij te zingen  :biggrin2:
Door Kim_S
Martine-Tom schreef: Moet je wel knap hard hoesten als je in mijn gezicht wil hoesten nu  :biggrin2:
Als dat zo is stel ik voor dat je NU de Duitse 112 belt ipv tegen mij te zingen  :biggrin2:
Ik bedoel dat larfje in mijn gezicht hoest al 2 dagen  ::)
Maar geen slaapliedje dus?
Door Martine-Tom
Oh zo.....2 uur slaap doet niet veel goeds voor de grijze massa  ;D
Hoop dat besmetting je bespaard blijft  :-*

Nah, ik ga zo maar weer gewoon op bed liggen in de hoop dat het nu wel wil lukken, kan nog net 4 uurtjes voor de wekker weer gaat  :-X :P
Door Kim_S
Martine-Tom schreef: Oh zo.....2 uur slaap doet niet veel goeds voor de grijze massa  ;D
Hoop dat besmetting je bespaard blijft  :-*

Nah, ik ga zo maar weer gewoon op bed liggen in de hoop dat het nu wel wil lukken, kan nog net 4 uurtjes voor de wekker weer gaat  :-X :P
Ja ik herken het wel qua grijze massa  :-X
Hier nog 3 uurtjes tot wekker-tijd...
Door Kaela
Ik werd om vier uur wakker geblaft door Oscar die waakhondje aan het spelen was. Erg fijn. Daarna gelukkig nog wel geslapen. De ochtendwandeling was maar zo zo, hij is weer stijfjes en de buik is niet meer zorgwekkend, maar wil ook niet verbeteren. Hij zal zichzelf wel rustig houden vandaag lijkt me.

Ik ga zo aan de vervelende klussen. Spullen naar de stort, de halfjaarlijkse auto-poets-beurt en palissades ophalen bij de bouwmarkt. Daarna naar een kinderverjaardag, dus ik krijg taart vandaag  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door