Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Saskia-
:smitten:  Mijn "Iron Lady" - 12 jaar en 11 maanden oud vandaag. Mag een eigen plekje in het "foto van de dag-topic" vind ik.

In loooooooove met haar stretcher.  8)
Afbeelding
Door M@rina
MarijeEnBoomer schreef: Ze oefent echt goed!
Afbeelding
Zo hey, ze maakt vorderingen wanneer moet ze op voor het diploma "triest en zwaar leven".
Door Kaela
Ooooh die Wodka  :-*

En zie ik dit nu goed. Prinses P in een cel  :g:

Een nieuw flostouw en een oude. Na 3,5 jaar moest er maar eens vervanging voor het smerige ding komen. Was Oscar het wel mee eens!

Afbeelding
Door MarijeEnBoomer
M@rina schreef: Zo hey, ze maakt vorderingen wanneer moet ze op voor het diploma "triest en zwaar leven".
Het zijn helaas nog maar korte momenten dat ze zo kijkt!
De kijkt vooral blij en ondeugend.
Door M@rina
MarijeEnBoomer schreef: Het zijn helaas nog maar korte momenten dat ze zo kijkt!
De kijkt vooral blij en ondeugend.
Nog een lange weg te gaan dus..... :( Kan je het een beetje vergelijken met Queen B, wanneer beheerste zij de techniek optimaal?
Door MarijeEnBoomer
M@rina schreef: Nog een lange weg te gaan dus..... :( Kan je het een beetje vergelijken met Queen B, wanneer beheerste zij de techniek optimaal?
B is zo geboren  :)
Door MarijeEnBoomer
M@rina schreef: Ow dus het kan technisch gezien zo zijn dat Prinses P "de kunst" nooit 100% zal beheersen.....
Dat zou zomaar kunnen ja! Haar moeder en familie leken ook 'opgewekt'
Ik ben bang dat ik bedondert ben...
Door M@rina
MarijeEnBoomer schreef: Dat zou zomaar kunnen ja! Haar moeder en familie leken ook 'opgewekt'
Ik ben bang dat ik bedondert ben...
>:( Terug brengen!!!
Door Ike
-Saskia- schreef: :smitten:  Mijn "Iron Lady" - 12 jaar en 11 maanden oud vandaag. Mag een eigen plekje in het "foto van de dag-topic" vind ik.

In loooooooove met haar stretcher.  8)
Afbeelding
Ooohhh die lieve grijze snoet van Wodka  :smitten: :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door