Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Hylos
Ik vind je ook niet te beschermend hoor. Men heeft er altijd snel commentaar op maar als je hond het daar nou gewoon beter bij doet en zich fijner voelt.. Dat is het toch ideaal!
Xavi krijgt als het koud is of het regent, ook een jas aan. Hij heeft op zn buik weinig tot geen vacht en staat dan gewoon te rillen van de kou. Met zo'n jas heeftie er geen last van!
Door Hope
Kaela schreef: Oooh dat deel had ik even gemist. Ik heb er wel vaker over gehoord ja, dat Back on Track meer doet, ik had alleen even gemist dat de vraag specifiek daarover ging.

Ja, voor Oscar zullen we ons er ook in moeten verdiepen. Het klinkt niet gek, maar ik ben wel benieuwd wat de ervaringen er mee zijn. Vinden honden het ook prettig?
Ik denk dat het per hond verschillend is, maar ik merk dat paarden het erg fijn vinden, en zelf vind ik het ook een erg fijne stof. Het is ook goed vast te maken en daardoor blijft het prima liggen.
Door sella
Ik heb ooit op de winner voor Diego een jas gekocht, die was van een bedrijf dat jachtproducten maakt en zelf ook duitse herders hebben.
Altijd die jassen die tekort zijn op de rug.
Dus daar geslaagd, en ipv een geslagen hond liep ik met een blije ontspannen hond.
Daarom gaat Buffel hem nu ook dragen als het koud wordt, hij is dan nog heel dun behhaard en zijn rug zal toch wel gevoelig blijven.

Wat ik vooral merkte is dat mensen vroegen wat dat was en waarom en met uitleg, en dat ze dat een slim idee en gingen dat ook aanschaffen voor hun dier.
Door Lil
Ik heb heel heel veel commentaar gehad: het was belachelijk, een herder heeft dat niet nodig, ik vermenselijk mijn dieren, ik ben de grootste dierenmishandelaar die er is en dat is dan nog het nette commentaar dat ik kreeg op het laten dragen van een jas. Maaaaarrrrr sommige van die mensen die niet op hun mond gevallen waren, hebben nu opeens een jas voor hun hond. Maar hun hond heeft het nodig, die is oud. Ehhhh die van mij is al jaren ziek, dus dan is het belachelijk  ::)

Laat maar zeuren, mensen hebben altijd commentaar maar blijkbaar zet het hun wel aan het nadenken. Hebben we toch wat bereikt, want die stoere herders die ik nu opeens met jas zie zijn heeeeel blij met hun jas.
Door Cathy
Heb een dove border collie van 11 jaar die onder wol heeft aan de achterkant , maar voor de rest niet , ze heeft een mega hekel aan regen op haar lijf , ga voor haar ook even kijken voor een jas .
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door