Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Arme mini KimS.
Suze is ook nog steeds ziekig, ook koorts (39.4) en bendes met snot.... Arm Meisje....
Morgen moet ze naar de opvang, vind ik niks, ga nog eens kijken of ik niet wat anders kan regelen en misschien mag ze daar niet eens komen, geen idee hoe dat zit???
Ga maar eens ff googelen.
Hier moeten ze thuis blijven als ze ziek zijn.
De dame is ietwat opgeknapt gelukkig, 38.6 nu. Maar ze wil steeds maar heel weinig drinken, ze heeft ontzettend keelpijn volgens mij. Een ijsje ging er gelukkig goed in  :biggrin2: (verantwoord, van puur fruitsap  ;))
Eten wilde ze ook maar een paar hapjes.
Verder is ze haar eigen mopperige zelf  :biggrin2:
Net , na een slapeloze nacht, toch maar weer naar de huisarts geweest.
Als het morgen niet beter is qua koorts dan moet ze een AB kuur en nu ook neusdruppels (met die xylometazoline) meegekregen.
Vanmiddag maar naar oma toe i.p.v. naar de opvang.
Vanavond heb ik ook nog wat wat ik eigenlijk echt niet kan afzeggen, bah baal daarvan!
Maar goed t komt vast wel weer goed!
Vind haar alleen zo zielig  :'( :'(
Beterschap voor de kleintjes!

Else, neusspray met xylometazoline? Ik mag die van de huisarts nu niet eens omdat ik borstvoeding geef. Vreemd dat jij het dan moet geven.

Tess hoest nu ook veel. Is verder niet ziek, maar heeft al wel de hele week verhoging (37,8/37,9 dus niet echt koorts).
Hallo iedereen, is het goed als ik hier kom meepraten?

Ik heb een dochter van 5, Maité, en een zoontje van 3,5, Mathis. En ik ben bijna 16 weken zwanger van ons 3e kindje. Ik ben uitgerekend voor 25 maart, maar het wordt voor de 3e x een ks, dus die zal iets vroeger gepland worden.
Mama's ik heb jullie hulp nodig.
Zoals jullie weten begin ik volgend jaar als onthaalmama.
Nu donderdag heb ik al een eerste gesprek met toekomstige ouders.
Als jullie bij een onthaalouder gaan, welke info willen jullie dan zeker krijgen?
Met welke vragen zitten jullie?
Ik zou graag een infoboekje maken rond ons gezin en de opvang, maar ik ben bang dat ik van alles ga vergeten.
Eten en drinken.
Hoe om te gaan met als vraagouder kind pas later ophaald, avond eten mee eten?

EHBO , strafbeleid, snoep beleid, slaap beleid, combinatie met de honden beleid.

Bij ziekte vanjezelf, het niet kunnen beleid als er iets tussenkomt en je echt geen kinders kan opvangen of dat het opgevangen kind ineens niet kan.

Dat soort dingen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door