Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

:biggrin2:  :biggrin2:  ik vind het erg grappig en slim bedacht, ik ken het hier niet. Gisteren zag ik wel iets anders grappigs. Pike lag buiten op een benchkussentje te genieten van het zonnetje. Zag ik Duc een punt van dat kussentje beetpakken en trekken ;D Hij wou graag op dat kussentje blijkbaar, dat wat hij gekregen had was wat dunner  ;D
pike schreef: :biggrin2:  :biggrin2:  ik vind het erg grappig en slim bedacht, ik ken het hier niet. Gisteren zag ik wel iets anders grappigs. Pike lag buiten op een benchkussentje te genieten van het zonnetje. Zag ik Duc een punt van dat kussentje beetpakken en trekken ;D Hij wou graag op dat kussentje blijkbaar, dat wat hij gekregen had was wat dunner  ;D
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Humor, die Duc :biggrin2: :biggrin2:
:biggrin2: :biggrin2:
Ik heb hier ook moeten onderzoeken waarom de kussentjes van de bank op de grond lagen of buiten op het gras  ::)
Boosdoener Fozzy: die legt er inderdaad ook zijn koppie op  :smitten:

Niks geen verwende honden hier op BP hoor  :biggrin2:
Erg leuk. :D
Onze dame heeft ons opgevoed, zodat ze zelf niet met haar kleedje hoeft te slepen. Ze gaat in de tuin staan, op de plek waar ze wil liggen, kop omlaag, en dan ons aankijken en zuchten. Dat is het teken dat we het dekentje voor haar daar neer moeten leggen. En dan is ze helemaal tevreden. Goed van haar he?
Lizzy schreef: Hahaha, ik dacht dat mijn hond de enige op deze wereld was, maar het valt mee, er zijn er meer :biggrin2:

Ja hoor er zijn er meer  :biggrin2:
Hier vinden ze het schandalig dat ze buiten op de tegels moeten liggen in voorjaar en zomer
Dan sleep je je eigen bed of kleed maar naar buiten
Als de schelpenbadjes buiten staan dan blijven de tuindeuren dicht . Dik kans dat er een gevuld zwembad naar binnen gaat ( dat lukt weer niet door de keukendeur  :biggrin2: )
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door