Moderators: koekje, pearlsofpassion
Anne in Duitsland schreef: Qua variatie ziet het er niet zo slecht uit hoor, maar ik vraag me af of het op sommige dagen voldoende is voor hem. Op sommige dagen krijgt ie niet meer dan 56 gram + een eendagskuiken of wat orgaanmix; ik denk dat hij verschrikkelijk gaat lopen zeuren om meer! Onze Sokjes werkte er soms rustig 250 gram per dag in (en meer, als we het toestondenIk heb een nieuw menu aangemaakt, deze plaats ik in een nieuw topic![]()
), maar dat was - en is - ook een flinke jongen.
De maandag ziet er goed uit, daar zal hij wel voldoende aan hebben. De dinsdag is misschien wat aan de karige kant (volgens hem), woensdag is weer goedgevuld, donderdag zal met de sardiene erbij wel gaan, vrijdag is ook goed, maar zaterdag en zondag hangt ie waarschijnlijk gillend in je kuiten.
Al is het ook een kwestie van uitproberen; misschien is het helemaal geen veelvraat. Maar in principe kun je een kitten niet snel te veel geven, die verbruiken behoorlijk wat energie, al gordijnen aan reepjes scheurende spelende.![]()
koekje schreef: je mag het nieuwe menu hieronder gewoon plaatsen. topics verwijderen doen we niet zomaar, het kan altijd nog van waarde zijn voor een ander.Ow sorry, ik was druk bezig met typen van het nieuwe menu dat deze al geplaatst is in een nieuwe topic!! Moet ik deze even hieronder plakken, zodat je de nieuwe verwijderd?