Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

MarijeEnBoomer schreef: Een wesp vond dat je wel een prikje P mocht nemen voor dierendag.
Die wesp heeft het einde van dierendag niet gehaald en P heeft een dikke lip.
Dit alles terwijl wij uit huis zijn om alle vlooien in huis te doden met een bom.
Iets zegt me dat ik best veel dierenkarmapunten kwijt ben na vandaag  ;D
Welnee, parasieten vallen niet onder dierendag :biggrin2:

Kus op dikke lip van P!
smulpaap schreef: Ik heb me net nog de blubber gefietst . :biggrin2: De hele weg tegenwind , richting polder .
Terwijl pretletter en co heerlijk in de kar zaten
Daarbij zie ik zo'n cartoon van "Liefde is..." voor me. ;)

Hier ook elke dag dierendag.
Door sella
Wij doen niets aan dierendag. Dat gezegd hebbende, ik heb iets van 6 uur geslapen vandaag, en daar hebben 2 haarballen bij gelegen.
Die waren in,maar dan ook in tevreden.
Voor Shay vandaag de eerste keer dat hij uren geslapen heeft op bed.
Dus toch een primeur op dierendag :biggrin2:
MarijeEnBoomer schreef: Oh dan geeft het ook niet dat alle spinnen in huis dood zijn nu?
Jawel, dat wel want spinnen ruimen parasieten op. Dus ik ben bang dat je karma toch een flinke knauw heeft gehad vandaag :g:  :biggrin2:

Zijn ze van de bom dood neer gevallen? Even serieus?
Lizzy schreef: Jawel, dat wel want spinnen ruimen parasieten op. Dus ik ben bang dat je karma toch een flinke knauw heeft gehad vandaag :g:  :biggrin2:

Zijn ze van de bom dood neer gevallen? Even serieus?
Meneer M&B zei dat er overal dode spinnen lagen maar meneer is wel bekend om zijn gave tot overdrijven  ;D
Op dierendag naar de Vogelkelder(=grote dierenwinkel) gaan om een bestelling op te halen is nie goed idee nie  :-X Mien hiemelke wat een volk  :o  Ik was zóó blij dat ik die bestelling niet meer hoefde af te rekenen

Iets bijzonders vanwege dierendag doen wij hier ook niet
Inge en Bono schreef: Op dierendag naar de Vogelkelder(=grote dierenwinkel) gaan om een bestelling op te halen is nie goed idee nie  :-X Mien hiemelke wat een volk  :o  Ik was zóó blij dat ik die bestelling niet meer hoefde af te rekenen

Ik wilde even iets voor Nijn halen.... Dat ligt nu even ergens waar het niet hoort!
Inge en Bono schreef: Op dierendag naar de Vogelkelder(=grote dierenwinkel) gaan om een bestelling op te halen is nie goed idee nie  :-X Mien hiemelke wat een volk  :o  Ik was zóó blij dat ik die bestelling niet meer hoefde af te rekenen

Vogelkelder? Daar heb ik wel eens iets besteld online. Prima winkel toch?  Oh, ik snap hem al, het was loeidruk, dat bedoelde je. Ik begreep het even verkeerd, denk ik. ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door