Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
joel schreef:   :smitten: dat zijn de mooiste voor mama Tante, die vogels gaan zelf maar bouwen  ;D ;D
;D

Heerlijke foto's van al die genietende langpootmuggen!!
Door Ulrike
joel schreef:
O zeker mooie foto!!

Ik ben vandaag met een vriendin naar de windhondendag geweest in Oss bij de Geffense plassen, superleuk!!
Afbeelding

Hier rent Qadir (links) met zn vriendin, om t hardste, zo heerlijk daar, alles was afgezet en zoveel windhonden  :)
Afbeelding
Oh ik had ook willen gaan, maar kon niet  :(. Vrienden van ons gingen wel met hun hele roedel galgo's en twee zwarte whippet pups. Niet gezien toevallig  ;D? Hihi er waren natuurlijk zoveel mensen.. Was Yara ook mee? Ik was dolgraag gegaan! Maar over twee weken schijnt er geloof ik daar ook een Scooby dag te zijn en kan ik misschien wel mee.
Door Kaela
Het Stinkertje tijdens de training gister. In tegengestelde richting vooruit, knap ventje! En let op he, hij past zelfs zijn oren aan om goed door de tunnels te kunnen, dat doen maar weinig hem na!  ;D (het fijnste detail is nog wel dat ie vandaag nog goed lopen kon!)

Afbeelding
Door joel
Ulrike schreef: Oh ik had ook willen gaan, maar kon niet  :(. Vrienden van ons gingen wel met hun hele roedel galgo's en twee zwarte whippet pups. Niet gezien toevallig  ;D? Hihi er waren natuurlijk zoveel mensen.. Was Yara ook mee? Ik was dolgraag gegaan! Maar over twee weken schijnt er geloof ik daar ook een Scooby dag te zijn en kan ik misschien wel mee.
Heb wel heel veel honden gezien, we zijn bijna de hele dag geweest. Zonder Yara, want dat vond ik gewoon teveel voor zo'n kleintje.
Klopt dat die Scooby dag komt (11 okt?), maar dat is ws mijn laatste werkdag  :( Als jij dan foto's maakt geniet ik op afstand gewoon weer mee  ;)
Door joel
Gister en vandaag geoefend met de fietskar  :)
Qadir vind t allemaal wel prima, Yara vindt t nog wel spannend, maar niet meer met een strakke lijn, misschien maak ik voor haar een tuigje, want ze zit graag met haar neus in de wind  :)

oeps , was de foto vergeten zie ik nu..
Afbeelding
Laatst gewijzigd door joel op vr 03 okt 2014, 20:37, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door