Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
[quote="Inge en Bono"]
Oeioei, als ze dat toch nu al wist  :D
[/quote]

Als de schuurdeur openstaat en de butler is niet in huis dan weet oma genoeg  :biggrin2:
Dan mot je kijken , er valt per ongeluk misschien al iets
Ze probeerde zelfs een dansje voor me te maken ( Kan ze niet meer hoor )
Door smulpaap
Oma heeft gesmuld van haar wilde nijn  :D
Vacht om de pootjes wel laten zitten , dat gaat qua vertering nog wel goed
Ze begon met de pootjes , eerst uitgebreid snuffelen .... hmmmm lekker stink nijn  :D
Ruik ik daar nog keutels , jahaaah , vervolgens werden ze poten eerst tig keer afgelebbert
Ennu wat is er in dat konijn te zien , hmm glibber levertje en nog veul meer jammie
Oma even laten gaan en daarna een helpende hand , even knippen en tot moes slaan
En ooh dan gaat al dat goddelijks eindelijk naar binnen  :D :D :biggrin2:
Door dinky89
Hihi heerlijk zoals je over het verwennen van oma schrijft :D
Zo beeldend dat je het voor je ziet en zo enorm vol liefde en genieten  :-*
Door smulpaap
Oma heeft vandaag heerlijk gepeuzeld van het dikst bevleesde deel van een flink tot moes geslagen hazenschouder
Het onderste kalere deel heb ik er toch maar vanaf geknipt . Dat gok ik maar niet meer met het oude dametje .
En wat heeft ze genoten  :D :D :-* :-* :-* ( In haar jongere jaren genoot ze ook altijd erg van hazenrug , enige tijd geleden wilde ze de hazenrug van Tessa jatten  :biggrin2: )
Het grijze snoetje was verkleurt van de haas  :biggrin2:
Door smulpaap
En oma is die lieve ome jager ook weer dankbaar  :biggrin2:
Speciaal voor haar heel jonge gansjes , vers uit de lucht
Ze wegen zo,n 680 gram en zijn erg zacht
Dus voorlopig geen olvarit -gans  :biggrin2:
Door smulpaap
Ik heb net met een hele grote glimlach mijn Barfende bejaarde topic weer eens bekeken  :-* :-* :-* :-* :-*
In gedachten zie ik haar zo weer staan , in de tuin op haar plekje . En ik ernaast op mijn stoeltje
Het laatste jaar zat ik altijd bij haar . Wat heeft ze hier genoten van haar maaltjes
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door