Bij voorkeur s'nachts ,en ik maar zweten......ik heb de uitknop nog niet kunnen vinden.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
inge58 schreef: Ik heb een interne kachel,die springt te pas en te onpas aan terwijl ik daar helemaal niet op zit te wachten.Heel herkenbaar
Bij voorkeur s'nachts ,en ik maar zweten......ik heb de uitknop nog niet kunnen vinden.![]()
inge58 schreef: Ik heb een interne kachel,die springt te pas en te onpas aan terwijl ik daar helemaal niet op zit te wachten.Stekker eruit trekken en er pas weer in als het nodig wordt de verwarming aan te zetten?
Bij voorkeur s'nachts ,en ik maar zweten......ik heb de uitknop nog niet kunnen vinden.![]()
Mowgli schreef: Stekker eruit trekken en er pas weer in als het nodig wordt de verwarming aan te zetten?Sleutelwoord in deze is, denk ik, ''interne''
Inge en Bono schreef: Sleutelwoord in deze is, denk ik, ''interne''Yep,jij snapt ut!![]()
sella schreef: Ik zit met dikke trui en beenwarmers en een plaid over mij heen en de deur staat open. De kachel gaat aan als het onder de 5 graden komt.Onder de 13° loop je zeer de kans dat je vochtproblemen krijgt, dus eigenlijk moet je de kachel niet onder de 15° laten komen ivm de aanwarmtijd.
Dat stellen we weer in als het echt koud wordt.
dit gezegd hebbende, is hij iets van 2 weken geleden wel een ochtend aangeweest omdat ik het zo koud had dat ik met al die extra lagen niet kon ophouden met rillen van de kou.
Kim_S schreef: Kachel is aanYeah right...act like wood grows on trees...oh wait!!
Houtkachel, die kost niks![]()
Martine-Tom schreef: Yeah right...act like wood grows on trees...oh wait!!Yup. Gratis hout, van lieve BP-mensen 8)![]()
Kim_S schreef: Kachel is aanHier gisteravond en nu heel vreemd lang zo koud niet binnen.
Houtkachel, die kost niks![]()
Mini's 3-tal schreef: Onder de 13° loop je zeer de kans dat je vochtproblemen krijgt, dus eigenlijk moet je de kachel niet onder de 15° laten komen ivm de aanwarmtijd.Nou, niet in dit overgeisoleerde huis hoor, het is nog altijd met alles tegen elkaar open 17 graden om 21 uur.