Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ik kreeg eigenlijk voor het eerst complimenten omdat ik zo'n strenge bazin ben.... :-[ :biggrin2:

Ik dril hem echt als een commandant, anders vertikt hij het gewoon. Hij is ook bijzonder goed in hulpeloos naar zijn baas kijken..., die is gewoon eerder geneigd om te helpen (da's ook zo'n lieverd). Ik mopper (met bloedend hart) op Joep om maar vooral te zorgen dat hij gemotiveerd blijft. Een zachte aanpak helpt helaas geen ruk bij hem, dan gooit ie zijn kont tegen de krib en kun je het schudden.
Doet me denken aan Max op gehoorzaamheidscursus.
Je moest bij het commando "hier" een heel lief hoog stemmetje opzetten. En maar leuk doen. Maaaaax hiiiiiiieeerrrrrr! Maaaaxjeeee! Hiiiiiierrrrr!!! En Max kwam echt niet. Keek echt zo van: nah, daar meen je niks van, ik ga nog effe verder met snuffelen  ::)

Bij een flinke bulk "HIER"! Kwam hij altijd meteen  :biggrin2:
Kim_S schreef: Doet me denken aan Max op gehoorzaamheidscursus.
Je moest bij het commando "hier" een heel lief hoog stemmetje opzetten. En maar leuk doen. Maaaaax hiiiiiiieeerrrrrr! Maaaaxjeeee! Hiiiiiierrrrr!!! En Max kwam echt niet. Keek echt zo van: nah, daar meen je niks van, ik ga nog effe verder met snuffelen  ::)

Bij een flinke bulk "HIER"! Kwam hij altijd meteen  :biggrin2:
Ohw, bij een Bull Terrier werkt het eerste... bij de flinke bulk ''HIER'' krijg je de middelvinger  :biggrin2: :smitten: 
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door