Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Pauline schreef: Ik moet heel eerlijk toegeven dat mijn hart bloedt als ik hem zie lopen....bedenk even : wat was de uitgangssituatie een poos geleden?![]()
Hij doet zo zijn best en valt nog zo regelmatig op zijn kont....
Pauline schreef: Ik moet heel eerlijk toegeven dat mijn hart bloedt als ik hem zie lopen....Ik kan me dit zo goed voorstellen,ik moest ook even slikken bij het filmpje. Ongelofelijk dat hij dit resultaat al haalt, hij komt van zo ver...![]()
In de aquatrainer heeft hij vanmiddag een minuut of zo helemaal zonder enige hulp gelopen. Het is ook zo'n dondersteen.... Als we hem teveel helpen geeft ie er gelijk de brui aan..., echt zo van: "Goh dan kun je lekker alles voor me doen, hoef ik niets meer te doen". Hij heeft het hart van de fysiotherapeute ook al volledig gestolen.... Het is ook zo'n schat van een hond....![]()
Pauline schreef: Ik moet heel eerlijk toegeven dat mijn hart bloedt als ik hem zie lopen....Ja natuurlijk, jeetje zeg, het ziet er ook niet echt leuk uit![]()
Kaela schreef: Ja natuurlijk, jeetje zeg, het ziet er ook niet echt leuk uitDit scheelt mij weer typen. Maar hij komt van veel erger en is zo op de goede weg. Dat is het belangrijkste, dat er een toekomstperspectief is en met al deze moeite en doorzettingskracht komen jullie daar!
Dikke knuf voor jouJe bent een topper hoe je je voor die lieve Joep inzet!
Kaela schreef: Ja natuurlijk, jeetje zeg, het ziet er ook niet echt leuk uitWeet je.... wij vinden het niet eens bijzonder wat we voor Joep doen en volgens mij zijn er op BP zoveel meer mensen die het volkomen normaal vinden om je zo in te zetten voor je hond.. Maar hij komt van veel erger en is zo op de goede weg. Dat is het belangrijkste, dat er een toekomstperspectief is en met al deze moeite en doorzettingskracht komen jullie daar!
Dikke knuf voor jouJe bent een topper hoe je je voor die lieve Joep inzet!
Kim_S schreef: Dit scheelt mij weer typen
Jullie doen het fantastisch!![]()
![]()
![]()
Lida. S schreef: Ik vond het echt geweldig hoe Joep het deed vandaag. Natuurlijk staat hij nog niet stevig, maar hij kan staan en lopen en aan enthousiasme ontbreekt het hem beslist niet.Mooi om nog een keer te lezen, je had het ook al duidelijk gezegd en laten merken. En jij als "vreemde" zag ook direct dat Joep nog steeds een ontzettende blije hond is, is ook altijd fijn om te horen van een "buitenstaander". Als "eigen" kan het je uiteraard makkelijker overkomen dat je dingen over het hoofd gaat zien.
Pauline schreef: Weet je.... wij vinden het niet eens bijzonder wat we voor Joep doen en volgens mij zijn er op BP zoveel meer mensen die het volkomen normaal vinden om je zo in te zetten voor je hond.Ik snap precies wat je bedoeld. Maar het is wél bijzonder en het is iets wat je niet in de koude kleren gaat zitten. Onze dierenarts zei het gister nog, als jullie voor de operatie kiezen ben je er 2 maanden druk mee, maar het kost je een jaar van je leven. Dat is nou eenmaal, omdat je er zo ontzettend nauw bij betrokken bent. Maar ook voor deze situaties geld het aloude cliché: je krijgt er zó veel voor terug. Je hebt er al zoveel voor gekregen. Joep is al zo lang jullie vriendje, jullie maatje. Daar doe je dat voor. Daarom voelt het niet bijzonder, maar daarom is het juist het meest bijzondere wat er is!