Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Maxi's 3-tal schreef: Ja precies. Daarom vraag ik ook om de breedte. Ik moet hier in de flat ook door een aantal deuren en dan nog de schuurdeur.Bij mij lukt het allemaal , in de flat alle deuren + lift en schuur
Cathy schreef: Bij mij lukt het allemaal , in de flat alle deuren + lift en schuurEr zit nogal veel verschil in de ene of de andere kar hebben we gezien, daarom. Er zijn er van 65 breed, maar ook van 95 breed![]()
Mini's 3-tal schreef: Er zit nogal veel verschil in de ene of de andere kar hebben we gezien, daarom. Er zijn er van 65 breed, maar ook van 95 breedMaar heb je het dan niet over de mine en de maxi kar ?![]()
Cathy schreef: Maar heb je het dan niet over de mine en de maxi kar ?Nee hoor, grote karren kunnen ook smal zijn
Ik heb de maxi .
Els&Flow schreef: Ik ga hem straks even tevoorschijn halen en voor je opmeten Lique. Maar hij past hier door mijn smalle poortdeur en kan ook in de schuur. Karretje is altijd overal mee naartoe geweest en nooit problemen gehad qua breedte. Oke, ij de appie bij de kassa was wel ff spannend, maar als er een dubbele kinderwagen door kan kan mijn kar er zeker doorheen.Super, hoor het graag van je.
Vonden ze bij appie trouwens niet zo leuk, hond in karretje.![]()
sella schreef: Met de doggyride en mijn rolstoel konden we door de poort heen, ook mee naar de bieb en ik kon er ook mee naar achteren bij anderen.Ik vind de doggyride alleen wel erg prijzig, die fiets vond ik al een hoop geld.
Tis dat ik hem verkocht heb aan iemand die zijn hond met spoed moest revalideren, anders had ik hem nog graag gebruikt.
Maxi's 3-tal schreef: Ik vind de doggyride alleen wel erg prijzig, die fiets vond ik al een hoop geld.Er staat hier nog een fietskar, met wandelset, groot genoeg voor Charlie en die is hier door de deur gegaan.
Angelique schreef: Er staat hier nog een fietskar, met wandelset, groot genoeg voor Charlie en die is hier door de deur gegaan.En die wil jij verkopen?