Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Jeetje, wat een schrik! Deze dame hoort echt niet meer achter het autostuur thuis. Hopelijk krijg je de schade vergoed en van mij mag deze dame voorgoed haar rijbewijs inleveren.
Hoe is het nu met je man?
sella schreef: Mensen die gedronken hebben en gaan autorijden, jong of oud, zijn in mijn ogen potentiële moordenaars. ik heb ook genoeg in de prak gereden fietsers en wandelaars gezien door alcomobilisten om dit standpunt te hebben.
Gelukkig dat de bak hem het leven heeft gered.
Sterkte en een voorspoedig herstel voor je mannetje.
Ben ik helemaal met je eens hoor! Maar ik lees nergens dat er hier sprake was van alcohol?
Neen geen sprake van alcohol.
Hij loopt erg moeizaam, met krukken. Heeft veel wonden en ook veel pijn. Vooral aan zijn voet en knie( beiden ander been, kwestie van het lopen gemakkelijk te maken ::)). Heffen lukt nog niet, en hij is vannacht een aantal keren schreeuwend wakker geworden.
Op de fiets durft hij voorlopig niet meer, en de kleine meenemen ook niet. Maar we zien wel hoe dat loopt.
Ik zit een beetje in de knoei qua opvang, maar mijn schoonmoeder is hier nu. Die is zelf niet echt goed te been en ook al richting 70 maar goed, met 2 halve zullen ze al meer zijn dan met 1 zeker?
En desnoods zit ze eens wat vaker in de box, een drama zal het ook wel niet zijn.

Ja Nadia dat is waar, maar die 2%polymeer zit niet in Living Sands, daarin zit mosselschelp ofzo.
Yup, na het buikgriepdrama van bijna een hele week komen er twee tanden tegelijk door + een zalige verkoudheid.
Ik vind het nu welletjes geweest en voor mijn humeur zou een nachtje slapen ook wel aardig zijn  >:(
En daarbij gaan we volgende week op vakantie.
Suze had vannacht een pseudokroep aanval.
Ik had er nog nooit eerder van gehoord.
Pfieuw best wel een beetje schrikken, ze werd hard huilend wakker en het oogde een beetje als een soort van astma aanval: hard piepend ademen/ huilen en benauwd erbij.  Gelukkig werd het na een half uur al ietsje minder.
Uiteindelijk heeft mevr de hele nacht bij ons in bed geslapen en zijn we vanmorgen toch maar even naar de huisarts geweest omdat ze nog steeds een piepende ademhaling had en het was volgens de huisarts een klassieke aanval van pseudokroep. Onschuldig gebeuren maar wel naar om te zien.
Kan een paar nachten aanhouden maar ook na 1 nacht over zijn, nou ik hoop dat tweede!
Arm meiske.....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door