Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ik heb idd een versie (hebben ze die dan ook inwendig, nee toch?) gehad met 36 weken. Ik kan het iedereen aanraden!
Het is wel belangrijk dat er goed tegendruk wordt gegeven. Vera heeft de hele zwangerschap overigens in stuit gelegen, totaan de versie dus.
Ik zag een ks niet zitten (operatie), maar een stuitbevalling bij de eerste ook niet.
Het is niet bekend waarom Vera in stuit lag.

Met bijvoeding doen we het heel rustig aan. Vera heeft tot nu toe banaan, gekookte wortel, komkommer, tomaat en gekookte stoofpeer gehad. Maar eten is er nog niet bij, ze sabbelt alleen. Met een stuk komkommer schraapt ze wel met haar tandje over, maar echt hapjes enzo niet.
Pfieuw!
Vorige maand auto omgeruild voor een bakfiets. Was dik oke! Veel plezier, minder stress..
TOT vandaag...  Manlief was naar de 2dehandswinkel om te kijken of ze er iets hadden voor het keukentje dat we aan het maken zijn voor Robyn. Hij bleef vrij lang weg, niet van zijn gewoonte.
Plots telefoon van de politie... Hij is aangereden. Wou zelf rechtdoor aan de lichten, oud oma'tje wou afslaan en heeft hem meegehad. Volgens de spoedarts heeft de bakfiets zijn leven gered, op een gewone fiets was hij dood. Door de bak is de auto tot stand gekomen, want ae bleef verder rijden met hem onder de auto.
Kneuzingen en wonden, maar niets 'ernstig'. Gelukkig was de kleine, voor een keer, niet mee. Want de bak is kapot... Die had dit niet overleefd. Pfieuw!
Sieglinde schreef: Ik ook. Ze waren met 2 en bleven maar beweren dat hij had moeten stoppen aangezien ze pinkers ophadden :-X
:o
Stelletje achterlijke fossielen zijn het! Je baby had er gvd in kunnen zitten en die was dan morsdood geweest!

Krijgt dat nog een staartje, in de zin van gerechtelijke vervolging?
koekje schreef: :o
Stelletje achterlijke fossielen zijn het! Je baby had er gvd in kunnen zitten en die was dan morsdood geweest!

Krijgt dat nog een staartje, in de zin van gerechtelijke vervolging?
Ja rechter beslist. Ik ben ook van plan kosten te verhalen op haar
Vreselijk! Neem aan dat in België geld dat rechtdoorgaandverkeer op dezelfde weg voorrang heeft ten opzichte van afslaand verkeer?
Ik ben nog steeds voor een verkeersbekwaamheidstest boven de 60 jaar!
Hoe kan het dat ze bleven doorrijden?
Hoop dat manlief er snel weer bovenop is.
Wat een schrik Sieglinde, gelukkig dat het nog betrekkelijk goed afgelopen is en dat Robyn thuis was.

En behalve bejaarden zijn er ook een heleboel jongeren die niet zouden moeten autorijden is mijn ervaring helaas. En zo zal het altijd zijn, er zijn nog altijd mensen die wel een rijbewijs hebben maar hun rijbekwaamheid missen.
Sieglinde schreef: Ja idd. Is in België zo.

Ze had niet door dat ze hem had aangereden. Dus meters meegesleurd. Uiteindelijk heeft de bak de auto geblokkeerd of heeft ze toch het geschraap vd fiets gehoord..
Wij hebben er hier thuis een uitdrukking voor. Zal hem maar niet plaatsen. Want hij kan nogal verkeerd schieten.

Maar wat een geluk dat robyn thuis was!
Door sella
Mensen die gedronken hebben en gaan autorijden, jong of oud, zijn in mijn ogen potentiële moordenaars. ik heb ook genoeg in de prak gereden fietsers en wandelaars gezien door alcomobilisten om dit standpunt te hebben.
Gelukkig dat de bak hem het leven heeft gered.
Sterkte en een voorspoedig herstel voor je mannetje.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door