Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
Esther Q schreef: :biggrin2: Ja, en daardoor gaat het nou mis in de maatschappij :biggrin2:
Ok, oordoppen in je oren en deathrock draaien op standje oorverdovend?  :biggrin2:
Door Esther Q
Martine-Tom schreef: Ok, oordoppen in je oren en deathrock draaien op standje oorverdovend?  :biggrin2:
Dat klinkt al veel beter, zolang het maar niet in mijn buurt is :biggrin2:
Door Sher
Kim_S schreef: Mama. Ma-ma. Mamaaaaa! Ik wil een ijsjuuuuuh. Aaah toe nouuuu. Ik wil een ijsjuuuuh. Mamaaaaa!

Dat ga ik niet redden met "Uhuh"  ::)
Tips?  :biggrin2:
Mama: Nee, je krijgt geen ijsje. Kind: Aaaaaah waarom niet? Mama: Reden Kind: zeur zeur zeur Mama: je kunt zeuren zoveel je wil, maar daar ga ik niet meer op reageren. Ik heb gezegd dat je geen ijsje krijgt en daar blijf ik bij. Kind: zeur zeur zeurMama gaat iets anders doen en negeert gezeur.  :P
Door Anne in Zweden
Martine-Tom schreef: Loopt naar vriezer, pakt ijsje, stopt het in mond kind....?  :biggrin2:
:biggrin2: Ja, en daardoor gaat het nou mis in de maatschappij :biggrin2:
Esthers en mijn oplossing zou zijn: loopt naar vriezer, pakt ijsje, stopt ijsje in mond en kind in vriezer. :biggrin2:
Door Esther Q
Anne in Duitsland schreef: Esthers en mijn oplossing zou zijn: loopt naar vriezer, pakt ijsje, stopt ijsje in mond en kind in vriezer. :biggrin2:
:biggrin2: :biggrin2: Jij snapt het!
Door Martine-Tom
Anne in Duitsland schreef: Esthers en mijn oplossing zou zijn: loopt naar vriezer, pakt ijsje, stopt ijsje in mond en kind in vriezer. :biggrin2:
*Noteerd: Nooit Anne vragen om vleesjes op te slaan  :nerves:*
Door dinky89
Sher schreef: Mama: Nee, je krijgt geen ijsje. Kind: Aaaaaah waarom niet? Mama: Reden Kind: zeur zeur zeur Mama: je kunt zeuren zoveel je wil, maar daar ga ik niet meer op reageren. Ik heb gezegd dat je geen ijsje krijgt en daar blijf ik bij. Kind: zeur zeur zeurMama gaat iets anders doen en negeert gezeur.  :P
Kinderen die klagen worden overgeslagen? ;-)
Door Anne in Zweden
Martine-Tom schreef: *Noteerd: Nooit Anne vragen om vleesjes op te slaan  :nerves:*
Waarom niet? Die stop ik echt niet in mijn mond hoor. En tegen een beetje proppen, zodat het kind er nog bij past, zie ik ook niet op. :biggrin2:
Door Esther Q
Martine-Tom schreef: *Noteerd: Nooit Anne vragen om vleesjes op te slaan  :nerves:*
Nou, vleesjes gaan prima hoor, kinderen zou ik even goed over nadenken :biggrin2:
Door Martine-Tom
Esther Q schreef: Nou, vleesjes gaan prima hoor, kinderen zou ik even goed over nadenken :biggrin2:
Die heb ik gzd niet  8)
Ja kinderen die blaffen en miauw zeggen maar denk dat ik daar ook niet bang voor hoef te zijn  ;D
Door sella
Kim_S schreef: Mama. Ma-ma. Mamaaaaa! Ik wil een ijsjuuuuuh. Aaah toe nouuuu. Ik wil een ijsjuuuuh. Mamaaaaa!

Dat ga ik niet redden met "Uhuh"  ::)
Tips?  :biggrin2:
Watten in je oren? :biggrin2:
Door Martine-Tom
sella schreef: Watten in je oren? :biggrin2:
Leren hoe ze bij de vriezer kan komen en waar de ijsjes liggen...hoeft ze niet meer te zeuren!
Door Sher
dinky89 schreef: Kinderen die klagen worden overgeslagen? ;-)
Nee, dat zou ik ze niet willen leren. Dat klagen hebben ze later in de maatschappij nog hard nodig.  :P
Door Kim_S
Kind paste er echt niet meer bij in jouw vriezer hoor  ::)
Sher schreef: Mama: Nee, je krijgt geen ijsje. Kind: Aaaaaah waarom niet? Mama: Reden Kind: zeur zeur zeur Mama: je kunt zeuren zoveel je wil, maar daar ga ik niet meer op reageren. Ik heb gezegd dat je geen ijsje krijgt en daar blijf ik bij. Kind: zeur zeur zeurMama gaat iets anders doen en negeert gezeur.  :P
Mijn kinderen zijn erg vasthoudend. Maar ik geef nooit toe als ik al nee gezegd heb. Nooit gedaan ook, nee is nee. Maar toch blijven zeuren hoor  ::)
Ach, ze weten in ieder geval heel goed wat ze willen. IJs.  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door