Esther Q schreef:Ok, oordoppen in je oren en deathrock draaien op standje oorverdovend?Ja, en daardoor gaat het nou mis in de maatschappij
![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Esther Q schreef:Ok, oordoppen in je oren en deathrock draaien op standje oorverdovend?Ja, en daardoor gaat het nou mis in de maatschappij
![]()
Martine-Tom schreef: Ok, oordoppen in je oren en deathrock draaien op standje oorverdovend?Dat klinkt al veel beter, zolang het maar niet in mijn buurt is![]()
Kim_S schreef: Mama. Ma-ma. Mamaaaaa! Ik wil een ijsjuuuuuh. Aaah toe nouuuu. Ik wil een ijsjuuuuh. Mamaaaaa!Mama: Nee, je krijgt geen ijsje. Kind: Aaaaaah waarom niet? Mama: Reden Kind: zeur zeur zeur Mama: je kunt zeuren zoveel je wil, maar daar ga ik niet meer op reageren. Ik heb gezegd dat je geen ijsje krijgt en daar blijf ik bij. Kind: zeur zeur zeurMama gaat iets anders doen en negeert gezeur.
Dat ga ik niet redden met "Uhuh"
Tips?![]()
Martine-Tom schreef: Loopt naar vriezer, pakt ijsje, stopt het in mond kind....?![]()
Esthers en mijn oplossing zou zijn: loopt naar vriezer, pakt ijsje, stopt ijsje in mond en kind in vriezer.Ja, en daardoor gaat het nou mis in de maatschappij
Anne in Duitsland schreef: Esthers en mijn oplossing zou zijn: loopt naar vriezer, pakt ijsje, stopt ijsje in mond en kind in vriezer.![]()
Anne in Duitsland schreef: Esthers en mijn oplossing zou zijn: loopt naar vriezer, pakt ijsje, stopt ijsje in mond en kind in vriezer.*Noteerd: Nooit Anne vragen om vleesjes op te slaan![]()
Sher schreef: Mama: Nee, je krijgt geen ijsje. Kind: Aaaaaah waarom niet? Mama: Reden Kind: zeur zeur zeur Mama: je kunt zeuren zoveel je wil, maar daar ga ik niet meer op reageren. Ik heb gezegd dat je geen ijsje krijgt en daar blijf ik bij. Kind: zeur zeur zeurMama gaat iets anders doen en negeert gezeur.Kinderen die klagen worden overgeslagen? ;-)![]()
Martine-Tom schreef: *Noteerd: Nooit Anne vragen om vleesjes op te slaanWaarom niet? Die stop ik echt niet in mijn mond hoor. En tegen een beetje proppen, zodat het kind er nog bij past, zie ik ook niet op.*
Martine-Tom schreef: *Noteerd: Nooit Anne vragen om vleesjes op te slaanNou, vleesjes gaan prima hoor, kinderen zou ik even goed over nadenken*
Esther Q schreef: Nou, vleesjes gaan prima hoor, kinderen zou ik even goed over nadenkenDie heb ik gzd niet 8)![]()
Kim_S schreef: Mama. Ma-ma. Mamaaaaa! Ik wil een ijsjuuuuuh. Aaah toe nouuuu. Ik wil een ijsjuuuuh. Mamaaaaa!Watten in je oren?
Dat ga ik niet redden met "Uhuh"
Tips?![]()
sella schreef: Watten in je oren?Leren hoe ze bij de vriezer kan komen en waar de ijsjes liggen...hoeft ze niet meer te zeuren!![]()
dinky89 schreef: Kinderen die klagen worden overgeslagen? ;-)Nee, dat zou ik ze niet willen leren. Dat klagen hebben ze later in de maatschappij nog hard nodig.
Anne in Duitsland schreef: Esthers en mijn oplossing zou zijn: loopt naar vriezer, pakt ijsje, stopt ijsje in mond en kind in vriezer.Kind paste er echt niet meer bij in jouw vriezer hoor![]()
Sher schreef: Mama: Nee, je krijgt geen ijsje. Kind: Aaaaaah waarom niet? Mama: Reden Kind: zeur zeur zeur Mama: je kunt zeuren zoveel je wil, maar daar ga ik niet meer op reageren. Ik heb gezegd dat je geen ijsje krijgt en daar blijf ik bij. Kind: zeur zeur zeurMama gaat iets anders doen en negeert gezeur.Mijn kinderen zijn erg vasthoudend. Maar ik geef nooit toe als ik al nee gezegd heb. Nooit gedaan ook, nee is nee. Maar toch blijven zeuren hoor![]()