Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
judith1967 schreef: Vanmiddag om 12.00 is tie geleverd :biggrin2:
In het boekje staat als de kist op zijn plekje staat,pas 2 uur later aan gezet mag worden.
Dus hij staat aan en alles zit er alweer in.

Dit is hem:
Wat een ruimte,heerlijk!!!!
Morgen even langs de markt voor zalm :biggrin2:

Afbeelding

Afbeelding

We hebben nu alles nog in shoppers gedaan,de vakken komen er wel in,maar pff we zijn vanmorgen ook maar gelijk de hele schuur gaan opruimen,dus we hadden effe geen puf meer

Er zit ook een snelvriesfunctie op  die heb ik nu niet gebruikt omdat het meeste vlees/pens enz toch nog bevroren was.
Er zit een standenknop op van 1 t/m 6 en dan heb je na de 6 ook nog de max.
Heb hem nu op de 6 gezet,maar is 6 goed of moet ik hem op max zetten?

Ooh kiek eens aan , Judith online  :biggrin2: Ik wou al gaan gillen . Juuuuuudith
Veel plezier met de nieuwe vriezer  8)
Door judith1967
Anne in Duitsland schreef: Voer je voornamelijk rollen kvv/gemalen voer, of keurig stapelbare pakketjes? Dan is een vrieskast heel handig. Als je zelf samenstelt, en dus grote onhandige brokken vlees en vleesbot binnenkrijgt die je zelf nog moet portioneren, dan is een kist waarschijnlijk handiger. Die kun je ook weer indelen als je wilt, dmv schotten.
Zelf heb ik 3 4:-[ kisten en twee kasten (een tafelmodel en een heule hoge), en in de kasten heb ik altijd de rollen kattenvoer en geportioneerde pakjes orgaan en eventueel spiervlees. Rollen voer in een kist vind ik persoonlijk een ramp.
Ben ik het helemaal mee eens,ik had de vrieskast gekocht voor mijn vorige hond en die at kvv,ideaal.
Maar nu ik met Dorian  barf is een vrieskast idd alleen maar makkelijk als je platte pakketjes heb.
Die onhandige hompen bevroren vlees enz nemen veels teveel plek in.
Vind mijn kist nu al ideaal.
Heb 3 draadmanden en daar past precies mijn orgaan/bot pakketjes in
Laatst gewijzigd door judith1967 op za 20 sep 2014, 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Door judith1967
smulpaap schreef:

Ooh kiek eens aan , Judith online  :biggrin2: Ik wou al gaan gillen . Juuuuuudith
Veel plezier met de nieuwe vriezer  8)
Dank,dank ;) ;)

Heel de dag druk bezig geweest in de schuur :biggrin2: :biggrin2:
Maar ben er nu al helemaal mee in mijn sas :D
Door BusKay
judith1967 schreef: Dank,dank ;) ;)

Heel de dag druk bezig geweest in de schuur :biggrin2: :biggrin2:
Maar ben er nu al helemaal mee in mijn sas :D
Heel veel plezier met de nieuwe vriezer... dat ie maar plek geeft aan veul vleesjes...
Door judith1967
Vandaag lekker zalm en panharing op de markt gekocht.
Ik kan het nu gewoon kwijt zonder dat ik hoef te proppen 8)
Door judith1967
:D :D :D :D  Wilde jullie even laten weten dat ik zoooo in mijn sas bent met mijn vrieskist

Hij vriest als een tierelier :D :D

Had ik jaren eerder moeten doen
Laatst gewijzigd door judith1967 op vr 26 sep 2014, 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door