Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Martine-Tom schreef: Zo ingewikkeld is het niet, neem de rasspecifieke aandoeningen en zoek op wat je daarbij zou supplementeren, over het algemeen is dat wat ze erin stoppen ;)
Meest geniale vind ik nog wel de no-callory snoepjes, als je leest wat daarin zit, is gewoon alles wat er over blijft als ze de ingredienten van de brok hebben verwerkt (de pelletjes van graan enzo) dat in een brokjesvormpje gegoten en verkocht als snoepje voor te dikke honden...geniaal, hoe verdien je geld aan je afval :D

Enige waar ik ze wel dankbaar voor was was in mijn brokjes tijd toen ze met de perzenbrok kwamen, mijn pers had een tandprobleem waardoor al zijn tanden al heel jong spontaan uitgevallen waren, de perzenbrok had de vorm van een rugbybal en die kon ie veel makkelijker oppakken dan de ronde brokjes.
Van o.a. het afval van producten die ze maken voor mensen worden brokjes gemaakt, van afval daarvan dus de calorie-arme brokjes... Ik kom net terug van het milieupark, afval weggebracht. Ik moest € 10 betalen, ergens doe ik wat fout. :o
Door Martine-Tom
Ruisje schreef: Van o.a. het afval van producten die ze maken voor mensen worden brokjes gemaakt, van afval daarvan dus de calorie-arme brokjes... Ik kom net terug van het milieupark, afval weggebracht. Ik moest € 10 betalen, ergens doe ik wat fout. :o
Ja joh! Gewoon door die luxe molen van je halen, vocht erbij, in brokjesvormpjes gieten en afbakken....gouden handel!
Martine-Tom schreef: Ja joh! Gewoon door die luxe molen van je halen, vocht erbij, in brokjesvormpjes gieten en afbakken....gouden handel!
Geen slecht idee, maar ben bang dat de bank niet in de molen past. :biggrin2:
Door Kim_S
chipjolie schreef: Ik vind het wel zielig... :( wat moeten kruisingen nou eten? :(

Tssss ruiste dat kan heus wel door de molen met een hoop graan erbij heb je zo je koekie  :biggrin2:
Kim_S schreef: En bij een kruising de brokkies uit meerdere zakken in de juiste verhouding mengen  :biggrin2:
:biggrin2:
En nu ook; een honden en kattenrestaurant  :biggrin2: https://www.royalcanin.nl/eerste-honden ... rland.html
Iedere zondag in oktober is er op reservering plaats voor een select aantal honden die onder begeleiding van Martin Gaus een á la carte maaltijd voorgeschoteld krijgen. Voorafgaand aan het diner stemt het Royal Canin Kenniscentrum met de eigenaar af welke voeding het beste bij hun hond past. Daarnaast is er nog een leuke verrassing voor thuis!
Fazantenboutjes en bio geitenspiervlees aub  :angel:  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door