Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Borke
Oef dat is nogal wat!
Hoe krijgt ze nu voeding naar binnen?

Heel veel sterkte lieverds, ik probeer goede gedachten naar haar te sturen, mooie lieve dame :-*
Door Ronald
Borke schreef: Oef dat is nogal wat!
Hoe krijgt ze nu voeding naar binnen?

Heel veel sterkte lieverds, ik probeer goede gedachten naar haar te sturen, mooie lieve dame :-*
Vloeibaar, net als de baas, Astrid  :biggrin2:

We hebben:
- Soep du jour. Vandaag gemalen zooi met warm water. Een soort slobber, zeg maar.
- Blikjes leverworst. Zo fout als wat, maar prima om pijnstilpillen naar binnen te werken.
- Kleine potjes met Griekse yoghurt; ideaal om te snoepen en goed voor de calcium
En natuurlijk niet te vergeten het ultieme toetje: knuffelen.
Laatst gewijzigd door Ronald op do 25 sep 2014, 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Borke
Ronald schreef:
En natuurlijk niet te vergeten het ultieme toetje: knuffelen.
Ach, die schat!
Heerlijk als een dier je echt zo kan laten blijken blij met je te zijn, ondanks alle ongemakken en dan dat eindeloze vertrouwen, omdat je al al die jaren samen zoveel hebt gedeeld  :-*
Door Ramses1
DJ en Doerak schreef: Met jullie zorgen en haar sterke wilskracht moet dit goed komen! Ik duim voor een goede nacht voor nieuwe energie voor morgen voor jullie allemaal!
+1

Ik blijf duimen. Knuffel voor de stoere lieve dame.
Door Ronald
De nacht is goed verlopen. De pijnstillers werken. :) Dus als ze net gehad heeft ontspant ze een paar uurtjes en slaapt ook eindelijk wat.
Heel fijn (ook voor mij).
Zo nog even proberen of ze wil plassen. Zonder Didot wil ze liever niet naar buiten. Ze heeft liever alles zo gewoon mogelijk, dus de bodyguard moet mee :biggrin2:
Didot is ook moe en zorgt goed voor haar hoor :smitten:

Zo dekbedjes wassen en misschien kan ik wat stofzuigen, dan is het toch wat schoner om haar heen. Stofzuigen vind Nox niet zo leuk en is een pittige klus voor mij, dus kijk nog even hoe en wat.

En dan zal er vandaag toch ook weer echt wat eten naar binnen moeten. Gister heeft ze heel erg haar best gedaan en een half bakje "soep" (kvv met lauwwarm water) en wat yoghurt op gelikt. Vandaag moeten er toch echt wel 3 van die bakjes erin. Goed op gewicht blijven en vocht erin is heel belangrijk.
Ze is met barf altijd netjes op gewicht, maar heeft dus ook niet zo heel veel reserves.

Hoop dat we nu dus de stijgende lijn te pakken hebben!
Door Kaela
Dat klinkt inderdaad zo kort na de ingreep nog helemaal niet zo verkeerd. Ik hoop dat ze lekker snel opknapt en dat de pijnstilling zijn werk goed doet! Dikke (hele voorzichtige) knuffel voor de lieve dame en voor lieve oppas Didot!
Door dinky89
Wat fijn dat de pijnstilling zijn werk doet en de nacht nu wel rustig verlopen is :)
Het is nogal een ingreep en hoop dat de kaakspieren zich ook snel weten te gaan gedragen ;)
succes met de verzorging maar weer vandaag!
Door keetje
Best wel goede berichten toch?

Ik hoop dat het vanaf nu alleen maar beter gaat, heel veel sterkte met het verzorgen van de zieke! (En vergeet ook jezelf niet! :bigarmhug: )
Door BusKay
Fijn dat er een opgaande lijn in zit. We hopen dat dit zo zal blijven en het gauw weer een beetje de oude Nox wordt...
We blijven duimen....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door