Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door BusKay
Wel errug mooi hoor...!! Heerlijk gevoel denk ik om straks te kunnen genieten bij zo'n vijver.
We wish you lots of pleasant evenings...

Nog even een paar vissies erin en een paar hengeltjes d'rbij dan is het compleet.  :biggrin2: :biggrin2:
Door K&D
Dank  :notworthy:
Het is wel heel praktisch. Met de rollator zwier je nu zo van de ene naar de andere kant, en over gras was dat toch een stuk stroever en hobbeliger. Met name omdat onze (moge zij rusten in vrede) konijntjes graag een kuiltje groeven. En ook omdat zoonlief maaien onder de twee kontjes niet eerder nodig vond... :P
Door K&D
zooooo...plantjes zitten erin (en verdwijnen bijna) maar het groeit vanzelf zegt de tuinman. Veel blauw, roze en zo. Ben ik dol op.
De boom is een appel, een jonagold. Mooi groot, en dat mag ook wel als hoogtepunt in de tuin.
Dattie maar flink veel appels mag geven. :)

Afbeelding
Door Fenixjuh
Wauw, wat mooi.. Zelfs zonder bloemen vind ik het er echt prachtig uitzien!! Wens je veel geluk (en veel appels) toe in je mooie nieuwe tuin!!
Door K&D
Het voornaamste is minder werk. Ik kan dat niet meer, en de rest van ut kroost en ML helpen al met andere dingen. Vroegah had ik er veel plezier in, in mol spelen, maar ik ga een beetje mijn moeder achterna met niet meewerkende gewrichten. Ik heb al artrose in mijn voeten, een slechte knie en met vochtig weer voel ik m'n heupen ook al. :-\
Maar goed; de tuin is nu veel makkelijker in onderhoud, en daar ben ik blij mee.  :)
Als het flink gaat vriezen laten we het terras gewoon vollopen en gaan schaatsen. :P :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door