Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
DJ en Doerak schreef: Ik maak me zorgen... :( Al snap ik natuurlijk dat alle zorg en tijd nu naar Nox gaat!  ;)
+1...
Ik kijk steeds of er nieuws is, maar ik hoop eigenlijk gewoon dat geen nieuws goed nieuws is!
Door Ronald
Zo...nu is er even tijd voor een klein berichtje. (van Pallas, even op Ro zijn account)
Vanmorgen overleg gehad na een heftige nacht. Graag vandaag nog komen was het antwoord van de d.a.
Ro dus van zijn werk geplukt en naar Sneek toe. Daar gelukkig gehoord dat het géén dislocatie van de onderkaak is (yeah!) maar wel trekt ie helemaal scheef doordat de spieren nog aan het herstellen zijn en alles nog los aan elkaar hangt. Tis een waardeloos en eng gezicht. Nu hebben we geleerd hoe we de kaak terug moeten zetten en dat moeten we dagelijks een aantal keren doen ook met oefeningen voor de kaakspier erbij.
Extra pijnstilling en AB gespoten en toen weer naar huis.
Voor mij (en Ro) is het een behoorlijke dagtaak. Zeker omdat ik zelf niet kan lopen en veel handelingen nu wel moet doen die veel van mijn lijf vergen. Ben dus nu al behoorlijk kapot :( Hoop dus op een iets rustiger nacht en dat het morgen ietsje beter mag gaan.

Verder is Nox een topwijf dat ze alles toestaat en ook van alles zelf wil proberen. Zelf al twee keer naar buiten om te plassen en ook al zelf twee keer uit de waterbak gedronken. Knap hoor!!!

En nu ga ik mijn eerste bakje koffie van vandaag lurken :drink:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door