Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Nah, hij woonde er toch  ::) :biggrin2:

Maar in de winkel waar ik werkte vlot geleerd om altijd over "uw partner" te praten. Collega's waren al te vaak de mist in gegaan met....uw moeder bla bla...dat is mijn vrouw hoor...en alle variëteiten die daarop mogelijk zijn.  :-X :biggrin2:
Kim_S schreef: Goed zo Lizzy!  :D
Zo heb ik eens een lab-jas overhandigd aan de hoogste baas van het onderzoeksinstituut waar ik werkte  :-X
Tsja, hij liep in het celkweeklab zonder jas. Dat is op zijn zachtst gezegd niet erg netjes  ::)
Mijn geliefde deed precies hetzelfde in vleesverwerkend bedrijf. Hij werkte daar 1 dag  :biggrin2:.

Ik heb zoveel van die momenten maar kan ze me niet herinneren.  Behalve mijn escapades met hoge hakken.  1x in de tramrails blijven steken en een ongracieuze val midden op de Albert Cuip.
O ja, bij mijn laatste sollicitatiegesprek heb ik drie rondjes gereden om een parkeerplaats te vinden die gewoon naast t gebouw was en ik miste de bovenste traptree van t trapje buiten. Ik moest me vastgrijpen aan de heg om niet naar beneden te kukelen.  Ik had ballerina's aan  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door